۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۴۵۲۱۶۹
رییس شورای هیئات مذهبی اهواز خبر داد؛

بیمه کردن هیأت های مذهبی استان تا فرا رسیدن محرم

رییس شورای هیئات مذهبی اهواز با اشاره به اینکه بیمه دغدغه اصلی هيأت های مذهبی است، گفت: با همکاری اداره بیمه این مسأله تا فرا رسیدن ماه محرم به اتمام خواهد رسید.
سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید علی سید باب المراد، رییس شورای هیئات مذهبی اهواز، در حاشیه همایش هیئات مذهبی اهواز، با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش آمادگی برای ماه محرم است، گفت: تلاش بر آن داریم تا فرارسیدن ماه محرم هیئت ها را بیمه و مجوز دار کنیم.

رییس شورای هیئات مذهبی اهواز با بیان اینکه بیمه دغدغه اصلی هیئات است، اظهار داشت: اتفاقات ناگواری برای هیئات به وقع پیوست و امیدواریم که با همکاری اداره بیمه بحث بیمه هیئات تحقق یابد.

این مقام مسؤول با اشاره به کمک های مالی به هیئات ابراز داشت: در نمایشگاه شمیم حسینی به بیشتر هیأت های مجوز دار کمک صورت گرفت و در این زمینه نیز استاندار استان وعده کمک مالی را بیان کرد که ان شاءالله پس از دریافت در اختیار هیئات قرار خواهیم داد.

باب المراد در پایان خاطرنشان کرد: در حدود هزارو ۸۶۰ هيأت مجوز دار در اهواز فعالیت می کنند و توصیه ما به هیئات قانونمندی، رعایت نظم و برگزاری مراسمات هدفمند است.

گفتنی است، همایش هیئات مذهبی اهواز در جهت ارائه توصیه ها و نکات مورد نیاز در جهت برگزاری باشکوهتر دهه اول محرم در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات تشکیل شد./203/9456/ب1

ارسال نظرات