۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۴۵۲۳۸۵
مسؤول بسیج اصناف کشور:

اصناف در دفاع مقدس خوش درخشیدند/ حمایت از تولید داخل وظیفه امروز اصناف کشور

حسن پور با اشاره به حمایت اصناف و نقش بی بدیل آنها در دفاع مقدس، گفت: امروز نیز بسیج اصناف با پشتیبانی از ولایت فقیه در عرصه اقتصادی باید از تولید داخلی حمایت کنند.
غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلامرضا حسن پور، مسؤول سازمان بسیج اصناف کشور عصر امروز در همایش نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس در تبریز با اشاره به نقش ستودنی بازاریان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اصناف مؤمن و متعهد در دوران دفاع مقدس تعهد و دینداری خود را به نحو احسن به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به حضور بازاریان و اصناف در عرصه های مختلف جنگ و نبرد با رژیم بعث عراق، افزود: اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس در سه جبهه درگیری فیزیکی، تأمین و تدارک نیازمندیها، تعمیر و نگهداری ادوات و تجهیزات جنگی حاضر شدند و نقش بسیار حساسی را ایفا کردند.

مسؤول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه در روزهای نخست دفاع مقدس، نیروهای مردمی و سپاه در بدترین شرایط و بدون داشتن تسلیحات روز نظامی جنگیدند، ابراز داشت: همین ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام بود که موفق شدند دستاوردهای زیادی را ایجاد کنند و دشمن را به یأس بکشانند.

وی نقش اصناف و بازاریان را در عرصه اقتصادی به واسطه حضور در جای جای کشور بسیار مؤثر و سازنده بیان کرد و ابراز داشت: اصناف در جهت اشتغال زایی و تشویق مردم به خرید اجناس ایرانی و تولید داخل نقش مهمی دارند که باید از سوی مسؤولان مورد حمایت قرار بگیرند و بار دیگر نقش خود را به خوبی به انجام رسانند.

حسن پور با اشاره به یأس دشمن در نبرد نظامی، تصریح کرد: دشمن در حملات نظامی علیه کشورمان شکست خورد و امروز نقطه ضعف ما را در مباحث اقتصادی می داند و قصد نابودی اقتصاد کشور و ملت ایران را دارد؛ بنابراین ساده اندیشی است که فکر کنیم در این مقطع دشمن به ما کمک می کند.

وی با بیان اینکه اصناف باید با تبعیت از ولایت فقیه در عرصه نبرد اقتصادی نیز دشمن را به سمت شکست سوق دهند، تأکید کرد: اگر بازاریان و اصناف که همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند بدانند که دشمن اقتصادی در کمین ماست، دیگر به سراغ فروش کالای خارجی نمی روند.

مسؤول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی و مصرف کالاهای داخلی یکی از راهکارهای مهم تقویت بنیه اقتصادی کشور است، افزود: مصرف تولیدات داخلی یکی از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است و با به کار بستن این مؤلفه ها است که اقتصاد کشور به قدرت و بازدارندگی خواهد رسید./۸۵۴/203/ب2

ارسال نظرات