۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۴۵۲۶۲۵
نماینده مردم تبریز:

اقتصاد کشور با نگاه به خارج تعالی نخواهد یافت

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستی به صورت دقیق و عملی پیاده شود.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در بازدید از شرکت کمپرسورسازی تبریز با اشاره به توانمندی این شرکت با سابقه اظهار داشت: احیای صنایع بزرگ، سنگین و مادر آذربایجان لازمه رشد اقتصادی منطقه است.

وی با بیان این‌که سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستی به صورت دقیق و عملی پیاده شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین توصیه های ایشان حمایت از تولیدکنندگان داخلی است، از این رو انتظار می رود در تسریع روند پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش شرکت های تولیدی اقدامات جدی صورت گیرد.

سعیدی با بیان این‌که اقتصاد کشور با نگاه به خارج تعالی نخواهد یافت، افزود: اگر چشم امید به بیگانگان داشته باشیم، از خلاقیت، تلاش، ابتکار و حمایت از جوان ایرانی غافل خواهیم بود، امروز نیازمند ارج‌نهی به تولیدکننده داخلی هستیم تا بتواند با تمام توان در مقابل تولیدکنندگان خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد.

نماینده مردم تبریز در بخش دیگری از سخنان خود خواستار به‌روزرسانی فناوری صنایع استان شد و تصریح کرد: خوشبختانه با تغییرات چشمگیر و آگاهانه که از سوی مدیرعامل پرتلاش این شرکت انجام شده است، روز به روز پله های ترقی را پشت سر گذاشته و به روز های پر رونق خواهد رسید.

سعیدی گفت: با این روش کاری که مدیریت و کارکنان شرکت کمپرسورسازی سرلوحه خود قرار داده ان،د به زودی این شرکت به یکی از برند های بزرگ کشور که توانسته محصولات خود را به چند کشور دنیا صادر کند، معرفی می شود و این برای استان یک موفقیت چشمگیر حساب می شود.

همچنین آزرم، مدیرعامل شرکت کمپرسورسازی تبریز در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه ها، اهداف و مشکلات این شرکت تولیدی پرداخت و اظهار داشت: انتظار داریم نمایندگان مردم استان در مجلس بتوانند مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش شرکت را حل کنند./202/935/ب1

ارسال نظرات