۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۴۵۲۹۷۱
نماینده مردم محلات و دلیجان:

برخی با ابزار رسانه فضا را دوقطبی می‌کنند

حجت الاسلام سلیمی با انتقاد شدید از برخی جریانات، گفت: متاسفانه عده‌ای با استفاده از رسانه، فضای دوقطبی را به جامعه القا می‌کنند.
حجت الاسلام سلیمی

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، گفت: احزاب و گروه‌ها وظیفه سنگینی دارند، قطعا دوقطبی کردن کردن فضا از سوی گروه‌های مختلف موجب هدر رفتن انرژی و ظرفیت‌های کشور می‌شود.

وی افزود: در فضای دوقطبی نیروها در تقابل با یکدیگر قرار می‌گیرند، به این معنا که انرژی آنها صرف خنثی کردن یکدیگر می‌شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: فضای دوقطبی به هیچ عنوان نفعی برای کشور ندارد. باید توجه داشت که مشترکات زیادی در کشور و در میان احزاب وجود دارد، با وجود تفاوت در روش‌ها همچنان باید به اشتراکات موجود و انسجام ملی تکیه کرد.

حجت الاسلام سلیمی اظهار داشت: متاسفانه برخی در کشور برای ایجاد هیجان همواره به دنبال دوقطبی کردن فضا هستند، این افراد با ابزار رسانه کار خود را پیش می‌برند و فضای دوقطبی را به جامعه القا می‌کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در پایان و با سفارش به خواص جامعه، بیان داشت: رسانه‌ها و خواص باید بسیار مراقب باشند که خودشان اسیر دسیسه‌ها نشوند./856/

ارسال نظرات