۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۵۳۰۰۷

دوره آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی در بوشهر برگزار شد

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی به مدت دو روز در دو مدرسه علمیه استان بوشهر خبر داد.
آذرشب  معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، دوره آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی به مدت دو روز در دو مدرسه علمیه استان بوشهر برگزار شد.  

حجت الاسلام علی آذرشب امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در ادامه برگزاری دوره آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی، چهار کارگاه مشاوره ای با دو موضوع تربیت فرزند و کنترل عواطف و غرایز در دو مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و پیامبر اعظم(ص) خورموج برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در این دوره تعداد 60 نفر از اساتید و طلاب حوزه علمیه استان در دو کلاس 30 نفره شرکت کردند.

وی ادامه داد: دوره تربیت مشاور در دو بخش مقدماتی و تکمیلی و به منظور تعلیم و تربیت اساتید و طلاب نخبه مدارس علمیه استان جهت کادر سازی و نهایتاً زمینه سازی برای تاسیس مرکز مشاوره حوزه علمیه استان بوشهر راه اندازی و 10 عنوان اصلی و مهم که درامر مشاوره پرکاربرد هستند آموزش داده خواهد شد.

حجت الاسلام آذرشب بیان داشت: در این دو عنوان از اساتید اعزامی از دفتر امور مشاوره معاونت تهذیب، حجج اسلام عباسی و همتی جهت تدریس در کارگاه استفاده شد.

شایان ذکر است در پایان دوره از شرکت کنندگان، آزمون کتبی و عملی گرفته خواهد شد و به افرادی که در آزمون ها نمره قبولی کسب کنند گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

این افراد به دوره تکمیلی دعوت می شوند و از آنها در مدارس علمیه به عنوان مشاور استفاده خواهد شد./203/833/ب1

ارسال نظرات