۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۵۵۳۵۱
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس:

خنثی‌سازی عملیات تروریستی اقتدار و امنیت ایران اسلامی را اثبات کرد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: خنثی‌سازی عملیات تروریستی در فارس اقتدار و امنیت ایران اسلامی را اثبات کرد.
آیت الله اسدالله ایمانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در فارس با همکاری دستگاه‌های سیاسی، انتظامی، سپاه پاسداران و دستگاه قضائی در روز تاسوعا، گروهی شامل بیش از 10 تروریست تکفیری را در شیراز و سایر نقاط این استان دستگیر کردند.

وی افزود: این تروریست‌ها بیش از 100 کیلو مواد منفجره برای برهم زدن عزاداری مردم آماده کرده بودند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: هوشیاری مسؤولان امنیتی و انتظامی و همکاری مردم در اطلاع‌رسانی به موقع مانع این اقدام تروریستی شد و این هوشیاری و عملکرد به موقع جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: مردم همواره باید هوشیار باشند و موارد مشکوک مشابه را به مسؤولان اطلاع دهند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رای کنگره آمریکا در سهیم دانستن عربستان در 11 سپتامبر باعث ناراحتی برای شریک قدیمی استکبار شد و از این نظر آمریکا با نشان دادن چراغ سبز در بحث حمله به یمن خواست دل این شریک قدیمی خود را به دست بیاورد و البته این موضوع بیانگر آن است که آمریکا دیگر متوجه شده که حکومت آل سعود در شرف نابودی است و به زودی دلارهای نفتی سعودی به اتمام می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در فارس یاداور شد: خبرهایی از هزینه 82 میلیارد دلاری عربستان در جنگ با یمن وجود دارد ضمن این که با رای کنگره آمریکا دلارهای نفتی عربستان باید بابت پرداخت غرامت به خانواده‌های آسیب‌دیده در 11 سپتامبر نیز پرداخت شود و این گونه است که با اتمام تاریخ مصرف آل سعود هیچ پولی برای مردم این کشور باقی نخواهد ماند.

وی در ادامه جنایت اخیر آل‌سعود در بمباران مجلس ترحیم در یمن را محکوم کرد.

آیت‌الله ایمانی همچنین با اشاره به قرارداشتن در روز شهادت حضرت امام زین‌العابدین(ع)، گفت: خطبه‌های حضرت زین‌العابدین(ع) و حضرت زینب(س) و کاروان کربلا، پیام عاشورا را جهانی کرد./907/102/ب2

ارسال نظرات