۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۵۵۹۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد؛

راه اندازی ۳۰ موکب در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی درهمدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از راه اندازی ۳۰ موکب به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی سال جاری در همدان خبداد.
دشتکی

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، گفت: امسال استان همدان به ‌عنوان یک اقدام بزرگ فرهنگی با حضور روحانیان و مبلغان اقدام به راه‌اندازی ۳۰ موکب به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی و همایش اربعین مسئله بسیار مهمی در دنیای اسلام است، افزود: این همایش اقتدار شیعه است که تک‌تک زائران در آن نقش دارند و باید از تمام تلاش برای برگزاری باکیفیت آن استفاده شود.

وی تصریح کرد: همچنین در اربعین حسینی امسال اجتماع عظیم هیئت حسینی در مرکز استان برگزار و لبیک یا حسین سر می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا در میان مسلمانان همانند چراغی فروزان است، اظهار کرد: قرار دادن محبت اهل‌بیت(ع) در دل فرزندان، مهم‌ترین رسالت والدین در قبال ترویج فرهنگ عاشورایی در عرصه‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام دشتکی از فعالیت بیش از ۱۸۰۰ مسجد در دو هزار و دویست نقطه از استان همدان در راستای ترویج فرهنگ عاشورا در ایام محرم و صفر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین ۱۷۰۰ مبلغ در این ایام به حسینیه‌ها، تکایا و مساجد استان از اعزام می‌شوند.

وی گفت: ۱۰ هزار نفر در شبکه‌های تبلیغی ماد حین و معتمدین عضو هستند که برنامه‌های تبلیغی محرم و صفر استان را مدیریت و برنامه‌ریزی می‌کنند./907/102/ب2

ارسال نظرات