۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۵۷۷۵۰
جانشین مدیریت ستاد اربعین زنجان:

اکثر خادمان اربعین حسینی در زنجان از رزمندگان دفاع مقدس هستند

جانشین مدیریت ستاد نجف اربعین زنجان با اشاره به استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس در مدیریت بحران های اربعین حسینی، گفت: خوشبختانه اکثریت خادمان اربعین حسینی امسال در زنجان، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند که کوله باری از تجربیات جنگ را با خود به همراه دارند.
ستاد اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، محمد ایران خواه، جانشین مدیریت ستاد نجف اربعین زنجان، امروز در همایش خادمان اربعین زنجان، با اشاره به زمان آغاز برنامه ریزی ها در ستاد اربعین زنجان، گفت: امسال قبل از ماه مبارک رمضان کار خود را در برنامه ریزی برای این ایام آغاز کردیم تا بتوانیم به نحو مطلوبی وظایف را به انجام برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت شهرستان ها در مدیریت اجرایی اربعین حسینی، اظهار داشت: ما با توجه به تجربیات خوب دوران دفاع مقدس در استفاده از ظرفیت شهرستان ها، خواستیم از امکانات این مناطق نیز استفاده کرده و آنها را نیز در این امر دخیل نماییم که دو شهرستان خدابنده و خرم دره برای این منظور انتخاب شدند.

جانشین مدیریت ستاد نجف اربعین زنجان با اشاره به استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس در مدیریت بحران های اربعین حسینی گفت: خوشبختانه اکثریت خادمان اربعین حسینی امسال در زنجان، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند که کوله باری از تجربیات جنگ را با خود به همراه دارند.

ایران خواه در ادامه با اشاره به تشکر ویژه از زنجانی ها بابت خدمات رسانی مطلوب به زائران در سال گذشته از سوی مسؤولان کشوری، تصریح کرد: امسال نیز ما در نجف دو موکب و دو محل برای تجمع و استراحت زائران در نظر گرفته ایم که به خدمات رسانی مشغول خواهیم شد که البته در ستون شماره یک نیز چنین مکانی را برای زائران تدارک دیده ایم.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: خادمان اربعین حسینی باید این نکته در نظر گرفته و قبول کنند که با توجه به گستره خدمات رسانی به زائران، شاید در طول مدت اربعین حتی یک بار هم نتوانند به فضای حرم رفته و از آن استفاده نمایند؛ که البته قطعا ثواب مشخص شده برای این کار مشمول آنها نیز خواهد شد.

وی در پایان با بیان این که باید همایش بزرگ اربعین را با قدرت هر چه تمام تر برگزار نماییم اظهار داشت: اربعین را باید به نماد قدرت نمایی شیعه در جهان تبدیل کرده و با آن همه عظمتی که در این امر دیده می شود، نظم و انضباط خاصی را نیز حاکم کرده و آن را در برابر دیدگان حیرت زده جهانیان به نمایش بگذاریم./949/203/ب2

ارسال نظرات