۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۵۹۹۳۵
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات؛

امیری: رسانه ها در مسیر تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بردارند

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که رسانه ها در جامعه اسلامی به خوبی می توانند نقش آفرینی کنند، گفت: رسانه ها در مسیر تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بردارند.
حسینعلی امیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حسینعلی امیری معاون پارلمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه بیان داشت: رسانه ها در مسیر تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بردارند.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های نمایشگاه مطبوعات امسال، حضور همه سلایق فکری و رسانه های متعلق به تمامی طیف های سیاسی در کشور است.

معاون پارلمانی رییس جمهور در رابطه به بحث فرهنگ و رسانه گفت:‌ رییس جمهور در اظهاراتش حقوق شهروندی را مورد اولویت قرارداد که دامنه وسیعی دارد و یک بخش آن حق دانستن، آزادی بیان، آزادی اندیشه و آزادی رسانه ها است

امیری اظهار داشت: ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی سال 92 در بخش های مختلف صحبت هایی داشتند قول هایی دادند و مطالبی را بیان کردند که در طول سه سالی که از تشکیل دولت تدبیر و امید می گذرد به تدریج در حال اجرا است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که مبنای دولت تدبیر و امید تعامل با مجلس است، خاطر نشان کرد: استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها ملاک کار دولت تدبیر و‌ امید است.

امیری با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در صیانت از آزادی بیان و فعالیت گسترده رسانه ها با سلایق مختلف است، تصریح کرد: امروز توجه به رسانه ها ارتقای سطح اطلاعات عمومی مردم و نظارت مردم به رسانه ها در آموزه های دینی مورد تأیید قرار گرفته است.

شایان ذکر است نشست خبری حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوردر سالن کنفرانس نمایشگاه مطبوعات واقع در طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد./842/پ202/ج

ارسال نظرات