۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۶۰۵۶۱
نمایشگاه مطبوعات؛

کدخدایی:سیاست های ابلاغی رهبری نقشه راه تمام انتخابات ها در کشور است

عباسعلی کدخدایی تصریح کرد که سیاست های کلی انتخابات ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، نقشه راه تمام انتخابات ها در کشور است.
عباسعلی کدخدایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌رسا، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در ششمین روز از برگزاری بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: نواقصی در نظام انتخاباتی وجود داشت که باید اصلاح می‌شد، چرا که با اصلاح این نواقص می‌توانستیم به صورت قابل توجهی حرکت رو به جلویی داشته باشیم.

عباسعلی کدخدایی با بیان این که اصلاح قوانین انتخاباتی به‌سبب دلائلی به تعویق افتاد تصریح کرد: خوشبختانه مقام معظم رهبری با تدابیر هوشمندانه خود در این زمینه، با ارجاع این موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام،‌ کار در این نهاد شروع و در نهایت نواقص موجود در انتخابات را اصلاح کردند.

وی با بیان این‌که سیاست های کلی انتخابات نقشه راه تمام انتخابات ها در کشور است، تأکید کرد: امید‌واریم با تصویب قوانین ضروری در مجلس شورای اسلامی، دیگر شاهد بی‌نظمی‌ها یا فقدان یک نظام سیستماتیک انتخاباتی نباشیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: امید‌واریم نمایندگان محترم با وضع قوانین درست کمک کنند تا انتخابات در سراسر کشور به گونه‌ای باشد که به رشد و پشرفت کشور منجر شود./872/پ202/ج

کوچک زاده
ارسال نظرات