۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۴۶۰۸۹۰

اطعام بیش از 3 هزار زائر به همت اداره کل اوقاف کرمانشاه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: بیش از 3 هزار زائر در دو موکب در محل جاده بیستون روستای چالابه و دیگری در کیلومتر 17 جاده ماهیدشت پذیرایی می شوند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، رییس و اعضای ستاد هماهنگی زائران اربعین استان کرمانشاه شامگاه گذشته طی بازدیدی سه ساعته از محل های اسکان، موکب های برپا شده در مسیر زوار، وضعیت خدمات رسانی و بهداشتی را بررسی کرده و از نزدیک از روند خدمت رسانی به زایران اربعین قرار گرفتند.

در این بازدید جعفر همتی مشاور عالی استاندار و رییس ستاد اربعین استان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و مسؤول کمیته تغذیه ستاد اربعین، سرهنگ یوسفی راد مسؤول سازمان اردویی راهیان نور سپاه و مسؤول کمیته اسکان ستاد، مسؤول کمیته خدمات شهری ستاد، مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری و مسؤول کمیته ارزبابی ستاد، شهردار منطقه 8 و دیگر مدیران و مسؤولان مربوطه حضور داشتند.

مسؤولان مربوطه طی بازدید از دو موکب بزرگ سیدالشهدا (ع) یک و دو که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه و از محل موقوفات حاج محمد تقی اصفهانی در محل جاده بیستون روستای چالابه و دیگری در  کیلومتر 17 جاده ماهیدشت برپاه شده است از روند چگونگی  پذیرایی و اسکان زوار بازدید به عمل آمد.

حجت الاسلام آیت عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در جریان این بازدید ابراز داشت: دو موکب بزرگ که در محل جاده بیستون روستای چالابه و دیگری در  کیلومتر 17 جاده ماهیدشت برپاه شده است روزانه سه وعده پذیرایی به زائران خواهند داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه افزود: در این دو موکب به صورت میانگین هر وعده از بیش از 3 هزار زائر پذیرایی به عمل می آید.

این مسؤول با اشاره به دو محل اسکان کربلا و شهید دکامی تصریح کرد: این دو مکان که به تجهیزات و امکانات خوبی تجهیز شده است شبانه روز قادر هستند بیش از 1000 زائر را اسکان دهند.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تمام توان خود و با رعایت نظر واقف از محل موقوفاتی که مختص به این موضوع می باشد اقدام به برپایی موکب نموده و شبانه روز در خدمت زوار خواهیم بود.

حجت الاسلام عباسیان در پایان ابراز امیدواری کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه تمهیدات لازم را برای پذیرایی از زوار در هنگام برگشت و عبور از استان کرمانشاه اندشیده است./302/857/ب1

ارسال نظرات