۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۶۱۶۱۲

کنگره سراسری 6500 شهید فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود

کنگره سراسری 6500 شهید فناوری اطلاعات و ارتباطات(مخابرات) دفاع مقدس با مشارکت سازمان نیروهای مسلح؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات ایران در آذر ماه برگزار خواهد شد.
شهدای مخابرات  شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کنگره سراسری 6500 شهید فناوری اطلاعات و ارتباطات(مخابرات) دفاع مقدس با مشارکت سازمان نیروهای مسلح؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات ایران در آذرماه برگزار خواهد شد.

همچنین علاوه بر کنگره، مسابقه بزرگ فراخوان و نمایشگاه بزرگ تجهیزات و تهدیدات سایبری نیز برگزار می شود.

مسابقه فراخوان کنگره بزرگداشت شهدای فاوا(مخابرات) دفاع مقدس در بخش های عکس، مقاله، خاطره و دل نوشته با محورهای شهیدان و ایثارگران فناوری اطلاعات و ارتباطات(مخابرات) دفاع مقدس، خلاقیت و ابتکارات در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات(مخابرات) دفاع مقدس و نقش مردم و سازمانهای غیرنظامی برگزار می شود.

این فراخوان به منظور جمع آوری و تکمیل اطلاعات و اسناد مربوط به آثار شهدای فناوری اطلاعات و ارتباطات مخابرات و برای حفظ و انتقال آثار به نسل کنونی و نسل‌های آینده و استمرار فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس به صورت مسابقه ای و عمومی برگزار می شود.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال آثار از روز بیست و دوم مهرماه 1395 تا پایان روز هفتم آذر ماه تمدید شد.

علاقه مندان جهت شرکت در فراخوان می توانند اطلاعات تکمیلی را از طریق همین وب سایت به آدرس www.shohadafava.ir دریافت و یا با شماره تلفن های 02135236413و 02135236408 از شنبه تا چهارشنبه( به غیر از روزهای تعطیل ساعت پاسخگویی 9 الی 16) تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است، شرایط شرکت در فراخوان عمومی اسناد و آثار مکتوب شامل(دست‌نوشته رزمندگان، شهدا، آزادگان، ایثارگران، خاطرات و یادداشت‌های روزانه، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه شهدا، مدارک شخصی رزمندگان و شهدا و ایثارگران، جبهه‌های جنگ، پشت جبهه، مقاومت‌های مردمی باشد و اسناد، اطلاعات، مکتوبات و وسایل ارسالی شهدا از سوی شرکت کنندگان در فراخوان عمومی پس از بهره برداری، در صورت درخواست شرکت کنندگان مسترد می شود./978/203/ب2

ارسال نظرات