۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۶۱۷۱۷
مدیر مدرسه علمیه الزهرا پلدختر خبر داد؛

برپایی نمایشگاه کتاب در مدرسه علمیه خواهران پلدختر

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از برپایی نمایشگاه کتاب در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: این نمایشگاه کتاب به مدت یک هفته، به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و برای بازدید طلاب و عموم مردم برپا است.
هفته کتاب

اعظم آزادبخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، بیان داشت: ترویج فرهنگی کتابخوانی امری مهم و ضروری در جامعه امروز است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دسیسه های دشمن در عرصه جنگ نرم کمرنگ کردن فرهنگ کتابخوانی و فاصله انداختن بین نسل جوان و نوجوان جامعه امروز با کتاب است، افزود: نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی لازمه خنثی کردن هجمه های فرهنگی دشمن است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با بیان اینکه هفته کتابخوانی فرصتی ارزشمند براب ترویج و تبیین فرهنگ کتابخوانی است، تصریح کرد: پرداختن به این مهم باید در طول سال همواره به عنوان یک فعالیت فرهنگی مؤثر مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه کتاب در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر خبر داد و گفت: این نمایشگاه افزون بر کتب دینی و حوزوی، غرفه هایی نیز برای ارائه فعالیتهای پژوهشی طلاب در نظر گرفته شده است.

آزادبخت یادآور شد: 3 هزار جلد از کتابهای کتابخانه این مدرسه با محوریت موضوعات فقهی، علوم انسانی، علوم قرآنی، علوم تربیتی، نرم افزارهای فقهی و دینی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: غرفه هایی نیز به پایان نامه طلاب اختصاص دارد و فارغ التحصیلان این مدرسه پایان نامه های خویش را برای طلاب به نمایش می گذارند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در ادامه خاطرنشان کرد: بخشی از کتب این نمایشگاه اهدایی از کتب تبلیغات و ارشاد اسلامی و بخش دیگری نیز خریداری شده  از نشر هاجر قم است.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه اربعن حسینی قرار داریم، در این نمایشگاه غرفه عاشورایی نیز به منظور تبیین، ترویج و تبلیغ فرهنگ عاشورایی با حضور مبلغان خواهر دایر است./9459/302/ب2

ارسال نظرات