۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۴۶۲۰۲۰
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

پیاده روی اربعین حسینی به منزله گام نهادن در مسیر انبیای الهی است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه پیاده روی اربعین حسینی را به منزله گام نهادن در مسیر انبیای الهی دانست و گفت: امیدواریم که این مراسم موجبات تقریب مذاهب مختلف اسلامی را فراهم سازد.
میزبانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه از زائران اربعین میزبانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه از زائران اربعین میزبانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه از زائران اربعین میزبانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه از زائران اربعین میزبانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه از زائران اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه امروز با حضور در موکب سیدالشهدا(ع) استان کرمانشاه، ضمن بازدید از نحوه میزبانی از زائران عتبات عالیات، ساعتی را به میزبانی از زوار سیدالشهدا(ع) پرداخت.

حجت الاسلام موسوی در حاشیه این بازدید ابراز داشت: اربعین حسینی گام نهادن در مسیر انبیای الهی و غرق شدن در جاذبه  عشق امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه استقبال از پیاده روی اربعین حسینی قابلیت ثبت شدن در میان رکوردهای جهانی را دارد، اظهار داشت: خیل عظیمی از عاشقان و دوستداران ابا عبدالله الحسین(ع) با وجود خطرات و تهدیدات مختلف، قدم به خاک مقدس کربلای معلی و نجف اشرف می گذارند و چنین استقبال و شوری در سراسر جهان بی نظیر است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: خدمت به زائران ابا عبدالله (ع) و گام برداشتن در راه کربلا به منزله علو درجات و دستیابی به مقام قرب الهی و محو گناهان از نامه اعمال انسان است.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: طلاب و روحانیان نیز با حضور در پیاده روی اربعین حسینی، پاسخگوی شبهات دینی مردم بوده و با ارتباط دوستانه و صمیمانه مکتب سیدالشهدا(ع) و اسلام ناب محمدی را تبیین و تبلیغ کنند.

این مسؤول خدمت به زائران اربعین حسینی را مصداق عبادت دانست و افزود: اشتیاق نسل جوان به خدت رسانی به زائران قابل تحسین است لذا باید میزبانی شایسته و درخور از زائران عتبات عالیات صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: امید است سال به سال بر خیل مشتاقان و شیفتگان مکتب سیدالشهدا (ع) افزوده شود و این امر زمینه اتحاد همه مسلمانان با تمام مذاهب را فراهم آورد./857/202/ب2

ارسال نظرات