۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۶۳۰۱۸
امام جمعه گتوند:

خلف وعده های آمریکا مانع از گشایش اقتصادی است

امام جمعه گتوند با اشاره به این که تنها و مهمترین دستاورد دولت کنونی برجام است، گفت: براثر خلف وعده آمریکایی ها در عمل به تعهدات برجامی تاکنون هیچگونه گشایش اقتصادی حاصل نشده است.
آمریکا

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دشمنی آمریکا با اسلام و ارزش های اسلامی گفت: آمریکا اسلام ستیزی را در دستور کار خود  قرار دارد و هیچ تغییری در چنین رویه ای و اصلاح رفتار استکبار علی رغم تغییر رؤسا وجود ندارد و بالعکس باید منتظر روند اسلام ستیزی و رویارویی با جمهوری اسلامی ایران از سوی ترامپ باشیم.

امام جمعه گتوند با اشاره به روند انتخاب کابینه جدید دولت آمریکا و سیاست های ضدایرانی آنها ابراز داشت: ما باید خود را آماده هر گونه اسلام ستیزی و ایران ستیزی دولت جدید آمریکا کنیم و با نگاه به ظرفیت ها و توان داخلی با تهدید نظامی، سیاسی و اقتصادی آمریکا برخورد کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند قاطعیت دولت کشورمان در عدم کوتاهی از حقوق مسلم ملت ایران را خواستار و خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی درباره عمل نکردن آمریکا به وعده های برجامی به دولت تذکر داد که تاکنون براثر خلف وعده آمریکایی ها هیچگونه گشایش اقتصادی حاصل نشده است.

حجت الاسلام شاه آبادی با بیان این که تنها و مهمترین دستاورد دولت کنونی برجام است، اظهار داشت: نباید انتظار موضع گیری محکم از دولت در برابر عهدشکنی ها و خلف وعده های آمریکا را داشته باشیم.

وی تحریم های جدید، عمل نکردن به وعده های برجامی و عدم اجازه سرمایه گذاری به بانک ها و شرکت های بین المللی در کشورمان را نقض برجام برشمرد و عنوان کرد: دولت حاضر به پذیرش بدعهدی ها نیست و به امید گشایش برجام زمان تلف می کند در حالی که  کشور با مسائل بیکاری، معضلات و فشارهای اقتصادی گریبانگیر است.

امام جمعه گتوند با بیان این که رییس جمهور در سخنان اخیر خود به بیان مشکلات می پردازد، گفت: بیان مشکلات نشان از تبلیغات انتخاباتی دارد و امیدی به موضع گیری های جدی دولت در برابر بدعهدی های آمریکا نسبت به برجام وجود ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند در پایان گفت: مردم با بینش و بصیرت صحیح اعتماد به نظام اسلامی را با حضور در پای صندوق های رأی و روی کار آوردن مجموعه انقلابی و مبارزه با استکبار نشان خواهند داد./302/9456/ب1

ارسال نظرات