۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۶۳۲۹۳

استقبال باشکوه قاینی ها از نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جریان سفر به شهرستان قاین با استقبال گرم و باشکوه مردم این شهر مواجه شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز پنج شنبه به شهرستان قائنات سفر کرد.

در جریان این سفر نماینده رهبر معظم انقلاب با استقبال گرم و باشکوه مردم ولایت مدار و انقلابی قائن مواجه شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین عبادی در جریان این سفر و پس از استقبال رسمی از سوی مسؤولان در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) حاضر شد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام اصفهانی امام جمعه شهر قاین به ایراد سخن پرداخت و به میهمان ویژه شهرستان خیر مقدم گفت.

وی، حجت الاسلام والمسلمین عبادی را مظهر ساده زیستی و متخلق به اخلاق حسنه توصیف و از شخصیت وی تجلیل کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عبادی به ایراد سخن پرداخت و با تبیین وظایف و ماموریت های مهم روحانیت و طلاب علوم دینی خاطرنشان کرد که بهترین نعمت هدایت است که خدای متعال این نعمت را در اختیار علما قرار داده است.

حضور در مصلای شهرستان قائن

بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبادی پس از اتمام این برنامه در مصلای شهرستان قائن حاضر شد و در جمع باشکوه مردم سخنرانی کرد.

در این مراسم نیز ابتدا حجت الاسلام اصفهانی امام جمعه قائن و سپس فرمانده سپاه شهرستان به ایراد سخنرانی و خیر مقدم پرداختند.

در ادامه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تشکر و قدرشناسی از استقبال مردم قائن، مردم این خطه را مردمانی متقی، وارسته، ولایی و متعهد به ارزش های دینی و انقلابی دانست.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را بازوی توانمند انقلاب اسلامی دانست و با موضوع «عدل» سخنان خود را ادامه داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: یکی از مباحث مهم ایجاد و گسترش عدالت در جامعه اسلامی است و بسیج نیز در این راستا نقش مهمی را عهده دار است./202/924/ب1

ارسال نظرات