۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۶۴۰۲۸
امام جمعه ریگان:

عصر ظهور امام زمان، عصر فراهم آوردن سرشت توحیدی است

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با بیان اینکه عصر ظهور امام زمان(عج)، عصر فراهم آوردن سرشت توحیدی است، گفت: ما باید جامعه خود را برای ظهور حضرت آماده کنیم و هدف ظهور حضرت تحکیم و زنده نگهداشتن ارزشها است و زمانیکه جامعه آماده شود حضرت ظهور خواهند کرد.
امام جمعه ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: هدف اصلی آفرینش انسان‌ها و آرمان همه پیامبران الهی است؛ عصر ظهور امام زمان(عج)، عصر فراهم‌آوردن همه زمینه‌ها برای بازگشت انسان به سرشت توحیدی او است .

وی ادامه داد: برای برپایی جامعه یگانه و فراگیری حکومت جهانی، جهان‌بینی واحد و اعتقاد یگانه است، همچنین در حکومت مهدوی، جهان‏بینی یگانه‌ای بر جهان چیره و راه و روش و برنامه‏ها نیز یکی می‌شود و یکپارچگی راستین در باور و مرام پدید می‌آید و مردمان همه یکدل و یک زبان به سوی سعادت و صلاح حرکت می‌کنند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: اسلام ناب محمدی در حقیقت اسلامی است که متشکل از احکام دینی و شریعت است و اسلام آمریکایی نیز برگرفته از وهابیت است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: اسلام ناب محمدی برگرفته از شریعت محمدی است که امروزه دشمن سعی دارد اسلام را خشن جلوه دهد، از این رو برخی از  افراد کشورهای غربی  وقتی وارد کشور ما می شوند در مورد اسلام ناب تحقیق می کنند و با مردم روبرو می شوند هنگامی که حقیقت اسلام را درک می کنند تشنه اسلام می شوند.

وی تاکید کرد: ما باید جامعه خود را برای ظهور حضرت آماده کنیم و هدف ظهور حضرت تحکیم و زنده نگهداشتن ارزشها است و زمانیکه جامعه آماده شود حضرت ظهور خواهند کرد.

امام جمعه ریگان در پایان خاطر نشان کرد: کرامت دولت مهدوی می طلبد که قرآن کریم و سنت بی نظیر نبوی را احیا کند تا مسیر کرامت انسانی را برای مؤمنان و منتظران هموار کند؛ یعنی اگر به جایگاه دین دولت و رسالت او توجه شود جز دین از آن انتظار نمی رود.ت/866/302/ب3

ارسال نظرات