۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۴۶۴۱۷۸
نماینده مردم آمل در مجلس:

راهپیمایی اربعین حسینی تجلی اقتدار شعائر الهی بود

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور گفت: اوج اقتدار مسلمانان در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی تجلی یافت که زمینه تسلی دل خاندان عصمت و طهارت و تثبیت بیش از پیش شعائر الهی اسلام را فراهم آورده است.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم عزاداری که به مناسبت دهه آخر ماه صفر در آمل برگزار شد اظهار داشت: در ایام غمباری قرار داریم که سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را تسلیت می گوییم و امید می رود در مسیر خاندان عصمت و طهارت گام برداریم.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور افزود: سوگواری ارزنده و شایسته ای از سوی آحاد ملت در ماه های محرم و صفر از سوی سوگواران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر در مشکلات، رنج ها، شکنجه ها، تصور توهین ها و ضربات جسمی و روحی حضرت خاتم و شهادت حضرت خاتم و اهل بیت معصومین(ع) دل مسلمانان را به درد می آورد.

یوسفیان ملا ادامه داد: مصیبت های بسیاری مانند ریختن خاکروبه، محاصره اقتصادی، جنگهای تحمیلی و دیگر امور را بر رسول مکرم اسلام و خاندان عصمت و طهارت صورت دادند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که دشمنان دین مبین اسلام همواره به دنبال تحقق افکار باطل خود هستند، گفت: امروز هم قبل از ظهور امام زمان(عج) به عنوان آخرین کوکب هدایت انسان ها، دشمنان اسلام با تمام قوا و افکار باطل به مقابله با یاران مهدی موعود شتافتند.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور اظهار داشت: این همه جنگ و آدم کشی، تلاشی برای خشن معرفی کردن چهره اسلام ناب و نشان از کینه های خیبری، بدری و نهروانی دارد.

وی تصریح کرد: به کوری چشم جنگ افروزان و نابودی اسلام ستیزان هر لحظه بر عظمت و اقتدار جبهه حق افزوده می شود و شاهد ترویج اسلام ناب محمدی و تعالیم والای دینی هستیم.

یوسفیان ملا افزود: اوج این اقتدار در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی تجلی یافت که زمینه تسلی دل خاندان عصمت و طهارت و تثبیت بیش از پیش شعائر الهی اسلام را فراهم آورده است.

وی با بیان این حضور در مجالس و محافل عزاداری خاندان عصمت و طهارت برکات ارزشمندی دارد، گفت: ضرورت دارد از این فرصت ها نهایت بهره گیری را در مسیر تعالی داشته باشیم.

نماینده مردم آمل و لاریجان اظهار داشت: بهره گیری از سیره نبوی و علوی برکات ارزنده ای برای زندگی انسان داشته و زمینه ساز سعادت و رستگاری انسان می شود.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور تصریح کرد: از زحمات شبانه روزی مدیران و خادمان هیأت های عزاداری، هیأت امنای مساجد، حسینیه ها، امامزادگان و مردم طوایف شریف در برگزاری مراسم های عزاداری و سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت در ماه های محرم و صفر در اقصی نقاط شهرستان تقدیر داریم و امید می رود مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

گفتنی است، ویژه برنامه های عزاداری ماه صفر با حضور پرشکوه و گسترده مردمی در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد شهرستان آمل برگزار شد./202/1314/ب1

ارسال نظرات