۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۶۴۹۲۵

حفظ قرآن کریم در مدرسه امام صادق بهبهان

مدیر مدرسه امام صادق(ع) بهبهان با اشاره به این که هم اکنون در این مدرسه تنها دو پایه تحصیلی وجود دارد، گفت: از جمله ویژگی های مدرسه حفظ قرآن از سوی طلبه ها است که تاکنون 3 جزء حفظ شده است.
قرآن کریم

حجت الاسلام علی طواف، مدیر مدرسه امام صادق(ع) بهبهان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عمامه گذاری ده طلبه در 17 ربیع الاول ابراز داشت: این ده طلبه متعلق به همه مدارس شهرستان است که در کنار آن کنگره چهل شهید دانشجوی بهبهان با محوریت بسیج دانشجویی و همکاری دفتر امام جمعه شهرستان روز دوشنبه ساعت 19 برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) بهبهان گفت: آیت الله مستشاری، مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در کنگره چهل شهید دانشجوی بهبهان حضور خواهند داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به این که در سال تحصیلی جدید از سوی مدرسه پذیرش طلبه صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: هم اکنون فقط 15 طلبه در پایه های دوم و سوم مشغول تحصیل هستند در حالی که بیش از آن در پایه های اول تا ششم طلبه به تحصیل اشتغال داشتند.

حجت الاسلام طواف با بیان این که پنج استاد دارای سطح مقدماتی در مدرسه برای تحصیل طلبه ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: در راستای برنامه های تهذیبی شش طلبه در پیاده روی اربعین امسال حضور پیدا کردند و در تابستان سال کنونی نیز آنها را به مشهد مقدس اعزام کردیم.

وی به اخذ تعهد از طلبه های مدرسه برای حفظ قرآن کریم به هنگام پذیرش اشاره و عنوان کرد: در این باره تاکنون طلبه های مدرسه 3 جزء قرآن را حفظ کرده اند.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) بهبهان در پایان اظهار داشت: برای سال آینده تحصیلی از هم اکنون تقاضای پذیرش را به مرکز مدیریت ارائه کرده ایم./9456/303/ب3

ارسال نظرات