۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۶۵۴۷۸
آیت‌الله سلیمانی:

دشمن به دنبال بیگانه کردن نسل جوان با فرهنگ شهادت است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خیلی‌ها قصد داشتند که راه سرخ شهادت کمرنگ شود و جوانان ما را با این فرهنگ بیگانه سازند، ولی این راه هرگز کم رنگ نمی‌شود.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، پنجمین یادواره شهدای ورزشکار صبح امروز با حضور مسؤولان استانی در تالار بازرگانی شهرستان زاهدان برگزار شد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در این مراسم، گفت: قرآن راه شهدا را از انحراف و کم رنگ شدن دور می‌کند و کسانی که در راه خداوند شهید می‌شوند راه آن‌ها پایدار است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: خیلی‌ها قصد داشتند که راه سرخ شهادت کمرنگ بشود و جوانان ما را با این فرهنگ بیگانه سازند، ولی این راه هرگز کم رنگ نمی‌شود.

وی اظهار کرد: امروزه از راه شهادت حفاظت می‌شود و تاریخ گواهی از این موضوع می‌دهد که راه شهدا جاودانه است، کسانی که راه شهادت را انتخاب کردند، برای ما یک الگو هستند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهدا برای ما یکی از نشانه‌های چگونه زیستن هستند شهدای ما با خوب زیستن راه درست را انتخاب کردند و به شهادت رسیدند، حتی در زمان کنونی خیلی‌ها دفاع از نظام را انتخاب کردند تا دشمن در برابر ما ضعیف باشد و احساس قدرت نکند.

موسی اصغری فرمانده ناحیه بسیج زاهدان نیز در این مراسم گفت: شهدا برای ما عزیز و سبب افتخار هستند، شهدا برای حفظ کرامت قرآن و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران جان دادند، ما باید خودمان را به راه شهدا متصل کنیم؛ این موضوع برای تمام افراد جامعه توصیه می‌شود چون شهدا سبب افتخار تمام مردم جامعه هستند.

فرمانده ناحیه بسیج زاهدان خاطر نشان کرد: ما با برگزاری مراسمات یادبود می‌توانیم راه و یاد شهدا را زنده نگه داریم. برگزاری این مراسمات کوچک‌ترین کاری است که ما می‌توانیم برای شهدا انجام بدهیم.

گفتنی است، در این مراسم همچنین از 60 خانواده شهدای ورزشکار استان تجلیل به عمل آمد./202/831/ب1

ارسال نظرات