۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۶۶۱۵۲

فعالیت 300 مربی قرآن در خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 300 مربی قرآنی در خراسان جنوبی وجود دارد، گفت : از این تعداد 200 نفر مربی قرآنی در استان فعال هستند.
مومنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محسن مؤمنی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ظهر امروز در حاشیه برگزاری سومین همایش مربیان حفظ قرآن کریم خراسان جنوبی اظهار داشت: مربیان حفظ قرآن کریم باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند و تمام تلاش خود را برای تربیت حافظان قرآن به کار بگیرند.

وی گفت: برای کلاس‌های حفظ قرآن کریم مربیان بسیار مجربی از کشور حضور دارند و مربیان استانی نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و روش‌های جدید حفظ قرآن را بیاموزند و نکات مدنظر را از این اساتید بپرسند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 300 مربی قرآنی در خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: از این تعداد 200 نفر مربی قرآنی در استان فعال هستند که حافظ سه جزء تا کل قرآن می‌باشند.

حجت الاسلام مؤمنی به حفظ مجازی قرآن کریم در استان اشاره کرد و گفت:‌ در این بخش که به صورت تلفنی انجام می‌شود کارشناسان و مربیان به صورت تلفنی با نوآموز تماس می‌گیرند و ارتباط برقرار می‌کنند، تاکنون در بخش حفظ مجازی قرآن در استان 220 نفر خانم ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آقایانی که برای حفظ مجازی قرآن در استان وجود دارند به استان قم ارجاع داده‌ایم، ادامه داد: همایش مربیان حفظ قرآن کریم یکروزه و به صورت آموزشی برگزار می‌شود که ارتقای توان مربیان قرآن و افزایش تجربیات آن‌ها در این کلاس‌ها یکی از اهداف این همایش است./203/880/ب1

ارسال نظرات