۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۴۶۶۴۳۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

خدمت با محوریت ولی فقیه زمینه‌ای برای فعالیت در دولت مهدی موعود است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: خدمت تحت نظارت و با محوریت ولی فقیه در جامعه اسلامی، زمینه‌ای برای فعالیت در دولت حضرت ولی‌عصر(عج) است.
حجت الاسلام یعقوبی - دیدار با کارکنان هلال احمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، بیستم آذرماه که به‌ عنوان روز داوطلب نام‌گذاری شده، در دیدار با مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر معبدی برای عبادت جمعی است.

وی افزود: خدمات جمعیت هلال احمر به‌ ویژه در ایام همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی در کشور عراق و دیگر صحنه‌ها و مراسم ملی و مذهبی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: اربعین حسینی مشت آهنینی به یاوه‌سرایی‌های دشمنان بود و نشانگر وحدت مسلمانان و مدیریت شایسته جمهوری اسلامی برای امنیت زائران حسینی است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با امدادرسانی و خدمات ويژه خود به زائران در اربعین و همچنین زائران پیاده امام رضا (ع) در طول مسیرهای پیاده‌روی شایسته قدردانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: حضور کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی و غیرطبیعی و کمک‌رسانی به آسیب دیدگان مایه آرامش بوده و این خود عبادت پروردگار است؛ زیرا خدمت به خلق، عبادت ذات احدیت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی ادامه داد: امداد، نجات و احسان از صفات بارز خداوند باری‌تعالی بوده و درعین‌حال از خصایص کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر است که این موضوع برای آنها یک ارزش ویژه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: افتخار ما این است که تحت نظارت ولایت و با محوریت ولی فقیه در جامعه اسلامی در حال خدمت هستیم و این خدمات را زمینه‌ای برای خدمت در دولت مهدی صاحب‌الزمان (عج) می‌دانیم.

حسن شکوری نسب، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی هم در این دیدار به بیان گزارشی از خدمات ارائه‌شده از سوی جمعیت هلال احمر استان در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین و همچنین زائران پیاده امام رضا (ع) پرداخت.

وی همچنین با اشاره به فعالیت کلینیک تخصصی هلال احمر در راستای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم، اظهار کرد: این کلینیک با ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی اما ارزان‌قیمت مورد استقبال شدید مردم قرار گرفته است./9314/202/ب2

ارسال نظرات