۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۴۶۷۲۲۸
طلبه نیجریه ای:

رهبر شیعیان نیجریه در اختیار کسانی است که انسانیت ندارند

بن عیسی با بیان اینکه مظلومیت مردم نیجریه ثابت شده است، گفت: باید بدانیم سید ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه در اختیار کسانی است که انسانیت ندارند.
شیخ زکزاکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بن عیسی، طلبه نیجریه ای جامعه المصطفی العالمیه در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهدای نیجریه با عنوان «ابراهیم امت» که سه شنبه شب در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه یک سال از حوادثی که در کشور نیجریه و به ویژه در شهر زاریا افتاده گذشته است، گفت: زمانی که خبر آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی به ما رسید خبری بسیار خوشحال کننده بود.

طلبه نیجریه ای با اشاره به اینکه دادگاه، حکم آزادی سید صادق زکزاکی را صادر کرده است و ما شیعیان بر ظالمان و ستمکاران پیروز شدیم و مظلومیت اهل بیت جهان و مردم نیجریه نیز ثابت شده است، ادامه داد: باید بدانیم سید ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، در اختیار کسانی است که انسانیت ندارند.

بن عیسی تصریح کرد: ممکن است دشمنان به ایشان آسیب برسانند و حکم دادگاه را نادیده و حکم اعدامش را نیز در نظر بگیرند.

طلبه نیجریه ای در پایان با تشکر از مردم جهان اسلام در حمایت از شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه و شهدای نیجریه، گفت: از خداوند متعال تقاضا می کنیم دشمنان اسلام در هر جایی از جهان که هستند نابود شوند و پرچم اسلام بر پرچم کفر پیروز شود./202/859/ب1

ارسال نظرات