۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۶۹۸۱۱
مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره دانش افزایی واجب فراموش شده

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان به برگزاری دوره دو روزه واجب فراموش شده با همکاری سپاه شهرستان اندیمشک خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز ، مدير مدرسه علميه بقيه الله(عج) انديمشک سفيران هدايت شمال خوزستان

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: این دوه «واجب فراموش شده» در 12 و 13 دی ماه با همکاری سپاه اندیشمک برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان با بیان این که دوره دو روزه با حضور اساتید استانی و شهرستانی در مدرسه بقیه الله(عج) برگزار می شود، اظهار داشت: در این دوره حجج اسلام خدامی، حسینی منش، اساتید حوزه و دانشگاه و دادستان دادگستری شهرستان حضور و برای مسؤولان امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های بسیج اندیمشک سخنرانی خواهند کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به این که حدود 50 نفر مسؤول پایگاه های بسیج در شهرستان اندیمشک هستند، گفت: طلاب مدرسه نیز در این حوزه حضور و از نکات مطرح شده در این باره بهره خواهند برد.

حجت الاسلام آذرافروز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های پژوهش مدرسه خاطرنشان کرد: در این باره 52 مقاله به جشنواره علامه حلی استانی ارسال شدند و همچنین در هفته پژوهش با حضور امام جمعه شهرستان از طلاب تقدیر به عمل آمد./303/9456/ب1

ارسال نظرات