۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۷۰۳۶۹
مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:

ولایت پذیری مهم ترین شاخصه 9 دی است

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان ولایت پذیری را مهم ترین شاخصه حماسه 9 دی عنوان کرد و گفت: گرامیداشت این روز یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه دشمن است.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از خبرنگاران که در دفتر مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، با گرامیداشت 9 دی گفت: مردمی بودن، بصیرت، دشمن شناسی و ولایت پذیری از شاخص های حماسه 9دی بود.

وی به اهمیت بزرگداشت حماسه 9دی اشاره و عنوان کرد: گرامیداشت حماسه 9 دی تجدید میثاق دوباره مردم ولایتمدار ایران اسلامی با ولایت، رهبری و آرمانهای انقلاب است.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه از برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در استان خبر داد و گفت: این مراسم در 17 نقطه استان لرستان با سخنرانی ائمه جمعه بزگرار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت 9 دی در خرم آباد در حوزه علمیه کمالیه برگزار میشود، افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در شهرهای بروجرد، الیگودرز، ازنا، دوره چگنی، الشتر، اشترینان و سپیدشت مراسم بزرگداشت 9 دی در مصلی های نماز جمعه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مراسم در شهرستان ازنا و شهر مؤمن آبان به شکل راهپیمایی مردمی برگزار می شود.

وی یادآور شد: در شهرستان دورود نیز مراسم گرامیداشت 9 دی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) این شهر برگزار خواهد شد.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان خاطرنشان کرد: این مراسم در شهرکوهدشت در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)، رومشکان در مسجد حضرت امیر المومنین(ع)، در شهر چگنی در مسجد سراب دوره چگنی و در پلدختر نیز در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت 9 دی در شهر معمولان در مسجد حضرت مهدی(عج)، شهر کوهنانی در مسجد آیت الله خامنه ای و در شهر بیرانشهر در حوزه مقاومت برگزار می شود.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرهای استان لرستان ساعت 10 یا 10 و 30 دقیقه، فردا 9 دی ماه جاری برگزار می شودمی شود./9451/202/ب3

 

ارسال نظرات