۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۷۰۴۴۳
معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا:

حماسه ۹ دی سبب رشد و بالندگی سیاسی و اجتماعی جامعه شد

ظهیری گفت: جامعه انقلاب اسلامی در حماسه ۹ دی سال ۸۸ یک بار دیگر بزرگ شد و رشد، بالندگی و بلوغ سیاسی و اجتماعی را برای ما به همراه داشت که این بلوغ و بالندگی برای مردم ما هم زحمت و هم هزینه داشت.
خانم معصومه ظهیری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جامعة الزهرا(س)، خانم معصومه ظهیری، معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) با اشاره به فرارسیدن حماسه ۹ دی ماه که به عنوان «سالروز بصیرت و میثاق مردم با ولایت» نامگذاری شده است، گفت: حماسه ۹ دی، مصداق بارز وحدت مردم، پیروی از ولایت و دلبستگی مردم نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حماسه ۹ دی، جلوه‌ای از وحدت مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی است

معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد: حماسه ۹ دی، جلوه‌ای از وحدت مردم، ولایتمداری و ولایت‌پذیری مردم و همچنین دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

ظهیری یادآور شد: حماسه ۹ دی در پی یک عکس‌العمل نسبت به تهاجم همه‌جانبه دشمن در ابعاد سیاسی، فرهنگی و نفوذ اجتماعی در میان خیل عظیم ملت ایران به وجود آمد.

وی افزود: در آن دوران، دشمن از همه ترفند‌ها از جمله تفرقه سیاسی، سیاه‌نمایی اقتصادی، ضربه‌ها و خسارت‌های اقتصادی که به مردم وارد شد، فاصله انداختن و شکاف نسل‌ها، قرار دادن جوانان در مقابل نیروهای انقلابی، استفاده از فضای مجازی و فعالیت‌های رسانه‌ای در ابعاد مختلف استفاده کرد.

مردم در حماسه ۹ دی، بار دیگر اطاعت‌پذیری و ولایتمداری خود را نشان دادند

ظهیری تأکید کرد: ما به این دلیل از ۹ دی ماه به عنوان حماسه نام می‌بریم که مردم بار دیگر هوشیاری، آگاهی، حضور در صحنه، دلدادگی و دلبستگی خود به انقلاب اسلامی و در رأس همه امور، ولایتمداری و اطاعت‌پذیری از مقام عظمای ولایت را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه پایان همه آشوب‌های سال ۸۸، از نماز جمعه آغاز شد، بیان کرد: زمانی که خطبه‌های نماز جمعه آن ایام از  سوی  رهبر معظم انقلاب ایراد شد، مردم در پاسخگویی به ندای رهبری در صحنه حاضر شدند.

معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) اضافه کرد: تمام کینه‌ها، ترفندها و مکر مکاران بعد از اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب، به خودشان برگشت و هیچ ثمری برای دشمنان به جز افشای نقشه‌ها به عمل نیامد.

حماسه ۹ دی، فصل جدیدی را در انقلاب اسلامی رقم زد

ظهیری بیان داشت: مهره‌های تسبیح ما حول محور اطاعت از خداوند و رسول و جانشینان او شکل می‌گیرد؛ همان طور که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا أَطيعُوا اللَّهَ وَ أَطيعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِي الْأَمْرِ مِنْکُمْ؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید، خدا را اطاعت کنید و پیامبر خدا و اولوالأمر و اوصیای پیامبر را اطاعت کنید».

وی تصریح کرد: در حماسه ۹ دی، آرامش به انقلاب اسلامی برگشت و فصل جدیدی در انقلاب اسلامی رقم خورد؛ به طوری که مردم متوجه شدند که آرامش، وحدت و همبستگی ملت ایران در سایه پیروی و اطاعت از رهبری است و همه گروه‌های سیاسی، فعالان فرهنگی و جوانان، درک این نعمت را در یک ناامنی کوتاه‌مدت چشیدند.

معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد: در حماسه ۹ دی، فصل جدیدی در رابطه با محوریت حرکت در پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و به دست آوردن نعمت‌ها در پیروی از ولایت فقیه حاصل شد، به همین دلیل ما هر ساله، حماسه ۹ دی را گرامی می‌داریم./998/102/ب3

ارسال نظرات