۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۴۷۰۵۸۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

استکبار جهانی درصدد از بین بردن نفوذ روحانیت در بین اقشار مختلف مردم است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به نقشه های دشمنان برای جدا کردن مردم و روحانیت از یکدیگر، گفت: استکبار جهانی درصدد از بین بردن نفوذ روحانیت در بین اقشار مختلف مردم است که با هوشیاری مردم و روحانیان این توطئه نیز خنثی شده است.
حجت الاسلام فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، شامگاه گذشته در همایش فصلی روحانیان در اردبیل در سالن ولایت اردبیل، خاطرنشان کرد: روحانیان و علما نقش بسیار مهمی در خاموش کردن فتنه 88 داشتند و درایت‌های مقام معظم رهبری و نقش روحانیان و علما حماسه 9 دی ماه را رقم زد که این حماسه برای همیشه در تاریخ ملت ایران جاویدان می‌ماند.

وی افزود: 9 دی ماه برای ملت ایران از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است و حماسه بزرگ نهم دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه روحانیان در مصلای استان اردبیل برگزار می‌‌شود تا بتوانیم از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: دشمنان و استکبار جهانی وحدت و بصیرت ملت ایران را نشانه گرفته بودند که با هوشیاری ملت ایران تمامی نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود، چرا که وحدت و بصیرت مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام فیاضی ادامه داد: بصیرت، ولایتمداری و هوشیاری ملت ایران توانست نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را که با هدف ضربه‌ زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی شده بود را خنثی کرده و شکست سنگینی به استکبار و دشمنان جهانی که در تلاش ایجاد فتنه و توطئه بودند به یاس و ناامیدی تبدیل کند.

وی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی در سال 88 با نقشه‌ها و بهانه‌ها و توطئه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و با آگاهی و بصیرت مردم ایران و مقام معظم رهبری تمامی نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شد و ملت ایران حماسه بزرگ 9 دی ماه را رقم زدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان این‌که دشمنان و استکبار جهانی درصدد هستند با ترفندهای مختلف، مردم و روحانیت را از هم جدا کنند، گفت: علما و روحانیان همگام با مردم در عرصه‌های مختلف کشور پیشگام بودند.

حجت الاسلام فیاضی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد از بین بردن نفوذ روحانیت در بین اقشار مختلف مردم هستند که برای این امر برنامه‌های مختلفی فراهم و پایه‌ریزی شده که با بصیرت ملت ایران این نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شوند./937/203/ب2

ارسال نظرات