۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۷۰۶۵۷
مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین:

9 دی نظام را قدرتمند و دارای پشتوانه مردمی به دشمنان معرفی کرد

حجت الاسلام عبدالهی گفت: حماسه 9 دی سبب شد تا دشمنان بدانند مردم همیشه در صحنه هستند و اگر کیان اسلام را در خطر ببینند با وحدت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب مقابل دشمنان نظام می‌ایستند.
9 دی

حجت الاسلام محمد علی عبدالهی مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین 9 دی را از ایام الله دانست و گفت: مردم با راهپیمایی در روز 9 دی سرنوشت کشور را رقم و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی در ادامه افزود: حماسه 9 دی سبب شد تا دشمنان بدانند مردم همیشه در صحنه هستند و اگر کیان اسلام را در خطر ببینند با وحدت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب مقابل دشمنان نظام می‌ایستند.

مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین با بیان اینکه دشمن با آتش زدن اموال عمومی، مسجد، تحریک مردم و ایجاد شبه سعی در براندازی نظام داشت ابراز کرد: عده‌ای به بهانه تقلب در انتخابات و حمایت از یک کاندید در کشور آشوب و ناامنی ایجاد کردند و با دشمنان نظام و انقلاب همگام شدند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه اگر 9 دی نبود نظام نابود می‌شد تصریح کرد: حماسه 9 دی نظام را نظام قدرتمند و دارای پشتوانه مردمی به دشمنان معرفی کرد و توطئه‌ای که آنها سالها پیش طراحی کرده بودند خنثی کرد.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به اهداف دشمنان خاطر نشان کرد: مخالفان نظام و انقلاب می‌خواستند اصل نظام را زیر سؤال ببرند و برای رسیدن به اهداف شومشان امنیت عمومی را سلب و رعب و وحشت را در کشور ایجاد کردند اما مردم با حضور در خیابانها عوامل ضد انقلاب را از بین بردند و امنیت را به جامعه برگرداندند.

وی در ادامه اضافه کرد: بحث تقلب در انتخابات از سوی غربیها مطرح بود و عوامل داخلی و منافقین اجرا کننده برنامه بیگانگان بودند دشمن از کسانی که مورد قبول مردم بودند استفاده کرد تا نظام اسلامی را از بین ببرد.

مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین با بیان اینکه فتنه گران با فعالیتهای فتنه انگیزانه به دشمن امید القا کردند عنوان کرد: مردم همیشه بیدار و ولایت مدار هستند و زمانی که آرمانهای انقلاب را در خطر ببینند در صحنه حاضر می‌شوند اما عده‌ای در برابر نظام و انقلاب احساس مسؤولیت نکردند و در صف دشمنان قرار گرفتند.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: مردم در حماسه 9 دی از خون شهیدان 8 سال دفاع مقدس حمایت کردند و ثابت کردند که اجازه نخواهند داد دشمنان در مسائل داخلی کشور دخالت کنند./955/302/ب3

ارسال نظرات