۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۷۱۸۸۲
آیت‌الله بهشتی تأکید کرد:

ضرورت انتشار اخبار و اطلاعات در فضای مجازی از سوی افراد متخصص و متعهد

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که اخبار و اطلاعات زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: این انتشار باید از سوی افراد متخصص و متعهد مدیریت و سپس منتشر شود.
آیت الله احمد بهشتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آیت‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پورتال «تبیان فارس» در اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: در دنیای امروز انتشار اخبار و اطلاعات گوناگون به صورت لحظه‌ای در فضای مجازی منتشر می‌شود که برخی از آن‌ها ازجمله اخبار که مربوط به امنیت کشور است و همچنین اخباری که سبب ناامنی در کشور می‌شود نباید انتشار پیدا کند.

وی با بیان این‌که افراد متعهد و متخصص رسالت مهم و خطیری در انتشار اخبار و اطلاعات دارند، افزود: این افراد باید حق را از باطل جدا کنند و به فضل خدا توجه داشته باشند که اگر بی‌توجهی صورت بگیرد دچار اسارت بزرگی خواهند شد.

آيت‌الله بهشتی به حضور نوجوانان و جوانان در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: باید از این فضا و فرصت استفاده کرد و نوجوان و جوانمان را از هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان آگاه و با حقایق دین آشنا کنیم.

وی به پورتال «تبیان فارس» اشاره و ابراز امیدواری کرد: این پورتال اینترنتی حقایق اعتقادی، سیاسی و اقتصادی را همان‌گونه که هست بیان کند و بتواند رسالت سنگینی که بر عهده دارد را به‌خوبی انجام دهند.

وی در پایان تأکید کرد: دشمن در فضای مجازی امواج زیادی در دست دارد که ما نیز باید در برابر آن‌ها هر چه بیشتر از این فضا استفاده کنیم و امواج آن‌ها را خنثی کنیم.

شایان‌ذکر است پورتال «تبیان فارس» اداره کل تبلیغات اسلامی با بخش‌های متنوع اخبار و اطلاعات، بخش‌های اختصاصی فرهنگ و هنر، اجتماعی، کودک و نوجوان، دین و اندیشه، معرفی کتاب، سبک زندگی ایرانی - اسلامی و مانند آن رونمایی شد که شامل 29 زیر پورتال ویژه شهرستان‌های استان است تا با توجه به تنوع مذهبی و فرهنگی و آسیب‌های مختص به  هر شهرستان خودشان مطالب فرهنگی مختص خود را تولید کنند.

همچنین از دیگر قابلیت‌های این پورتال، نسخه موبایلی و ربات خبری ویژه صفحات اجتماعی است./202/919/ب1

ارسال نظرات