۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۷۲۲۹۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نگاه به بیگانه داشتن کشور را به خاک سیاه می‌ نشاند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به 17 دی‌ ماه سالروز کشف حجاب از سوی رضاخان اشاره کرد و گفت: رضاخان به بیرونی‌ها و بیگانه دل داده بود که نگاه به بیگانه داشتن کشور را به خاک سیاه می‌ نشاند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگرار شد، به 17 دی‌ ماه سالروز کشف حجاب از سوی رضاخان اشاره و تصریح کرد: رضاخان به بیرونی‌ها و بیگانه دل داده بود که نگاه به بیگانه داشتن کشور را به خاک سیاه می‌ نشاند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام اظهار کرد: رضاخان با هدف آزادی زن که از غربی‌ها به او القا شده بود همسر و دختران خود را به صورت برهنه در میان مردم فرستاد و با وضع قانون به جان حجاب کشور افتادند و این عمل وی نتیجه 15 سال کار مخرب در کشور بود.

وی به هشدار رهبری در مورد عقبه کارهای ضدارزشی دشمن اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مختلط در جشنهایی که برگزار می ‌شود همه پشت پرده خطرناک دارند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اگر از برگزاری کنسرت‌های موسیقی انتقاد می ‌شود به دلیل همین برنامه‌ریزی دشمن در تخریب ارزش‌هاست؛ جامعه باید بر سفره معنویت و اخلاق بنشیند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به 19 دی و قیام مردم قم و شهادت سید مصطفی خمینی اشاره کرد و افزود: مردم با شهادت سید مصطفی به خیابان‌ها ریختند و شاه که به وحشت افتاده بود در مقاله‌ای به امام و شهدا و حوزه‌ها توهین کرد و مردم قیام کردند.

وی ادامه داد: شاه که نتوانست جلوی قیام مردم را بگیرد در 19 دی مردم را به خاک و خون کشید که گرچه مردم کشته شدند اما زمینه انقلاب اسلامی در سال 57 فراهم شد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه از قیام علیه استبداد و استکبار جهانی نباید خسته و ناامید شد، خاطرنشان کرد: آدم‌های خسته و ناامید در کشور وجود دارند که به دنبال فتنه و توطئه هستند؛ بنابراین باید در مقابل آنها هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه فتنه‌های 78 و 88 در سایه بصیرت مردم و ایستادگی مردم خنثی شده‌اند، تصریح کرد: این راه الهی و راه ائمه اطهار و شهدا است و به یقین ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: مردم با کسانی همراه هستند که با انقلاب هستند، با کسانی که اقتصاد مقاومتی را زنده می‌کنند نه کسانی که دل به بیرون داده‌اند؛ مردم بیکاری‌ها و فسادها را می ‌بینند و در انجام وظیفه خود خسته نمی ‌شوند.

وی در ادامه برگزاری جشنواره فیلم عمار را از کارهای فرهنگی خوب در استان دانست و اظهار کرد: این جشنواره در قالب فیلم‌های کوتاه روایی و داستانی ارزش‌ها را تقویت می ‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر کمک حضوری و مالی به این جشنواره تأکید کرد و ادامه داد: این فیلم‌ها اسلام و فرهنگ شهدا و انقلاب را ترویج می ‌دهند و در مقابل فیلم‌های مخرب و ضد ارزشی، کاری تأثیرگذار است.

خطیب جمعه شهرکرد در پایان از برترین‌های عرصه کشاورزی استان که در کشور صاحب مقام شدند، تشکر کرد و گفت: امیدواریم هرچه بیشتر شاهد تولید داخلی و عرصه خدمت به این تلاشگران در استان باشیم./201/9457/ب1

ارسال نظرات