۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۷۲۳۰۳
امام جمعه شهرری:

رسانه ای شدن اختلافات مسؤولان سبب سوء استفاده دشمنان می‌شود

امام جمعه شهرری با بیان اینکه دشمن با سوء استفاده از اختلافات داخلی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه به پیروزی رسید و امروز نیز انجام مطالبات رهبری است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند و لازم است مسؤولان برای رفع اختلافات خود به ایشان رجوع کنند.
حجت الاسلام شاهچراغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امروز در خطبه‌ نماز عبادی سیاسی جمعه با دعوت مردم به تقوای الهی گفت: سعادت اخروی نصیب کسانی می‌شود که در دنیا تقوای الهی پیشه کرده باشند.

وی با اشاره به 17 دی بیان داشت: رضا خان ملعون در این روز با کمک استعمار انگلیس به مقابله با دین پرداخت و چادر را از سر بانوان برداشت و این اقدام وقیحانه ضربه سنگینی بر پیکره دین به شمار می‌رفت.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در دو مرحله شکل گرفت، ابراز کرد: نخستین مرحله مربوط به قیام 15 خرداد سال 42 است که هزاران نفر در آن واقعه به شهادت رسیدند و مرحله دیگر اختصاص به قیام 18 دیماه سال 56 دارد و این آغازگر یک حرکت مردمی علیه رژیم طاغوت شاهنشاهی بود، امروز قدرت کشور ثمره و نتیجه خون پاک شهدا و همین جانفشانی‌ها است.

امام جمعه شهرری با اشاره به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار داشت: امروز مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی سختی روبرو هستند و مسؤولان باید در رفع این مشکل نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان درصدد اختلاف افکنی بین مردم و مسؤولان هستند، عنوان کرد: طرح برخی از مشکلات در رسانه‌ها به هیچ عنوان به نفع جامعه و مردم نیست زیرا ثمره انعکاس برخی اختلافات تنها اعتمادی مردم را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام شاهچراغی اضافه کرد: مسؤولان قوا باید این مهم را در نظر داشته باشند که تا جایی که می‌توانند در رفع اضطراب و نگرانی مردم اقدام و تلاش کنند.

امام جمعه شهرری رهبر معظم انقلاب را محور وحدت بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه به پیروزی رسید و امروز نیز انجام مطالبات رهبری است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند و لازم است مسؤولان برای رفع اختلافات خود به ایشان رجوع کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از کوچکترین اختلاف هر چند ناچیز بزرگترین سوء استفاده‌ها را می‌برند، خاطر نشان کرد: دشمن با بزرگنمایی اختلافات داخلی درصدد ضربه زدن به نظام انقلاب است ما نباید اجازه دهیم که دشمنان از این اختلافات محدود سوء استفاده کنند.

حجت الاسلام شاهچراغی در پایان گفت: امروز داعش با حمایت آمریکا و اسرائیل بسیاری از مردم بی گناه را به خاک و خون کشانده در حالی که سازمان حقوق بشر که خود ناقض این مهم است در قبال این جنایات ضد انسانی سکوت اختیار کرده است./201/813/ب1

ارسال نظرات