۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۷۴۶۰۵
از سوی معاون حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی؛

برنامه‌های دهه فجر مدارس علمیه خراسان جنوبی تشریح شد

معاون فرهنگی و روابط عمومی مدارس علمیه خراسان جنوبی به تشریح برنامه‌های دهه فجر حوزه‌های علمیه این استان پرداخت.
حوزه علمیه

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حمید موسوی، معاون فرهنگی و روابط عمومی حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و تشکیل ستاد دهه فجر بیرجند، ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی برنامه‌های خوبی را در دهه فجر پیش‌بینی کرده است.

وی به اهم برنامه‌های این نهاد در دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: محفل انس با قرآن کریم با حضور برترین‌های قرآنی از سطح خراسان بزرگ و با حضور قاریان برجسته کشوری و طلاب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی از دیدار طلاب مدارس علمیه استان با ائمه جمعه در شهرستان‌ها و در مرکز با نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و توضیح داد: در دهه فجر امسال مسابقه علمی طلاب در دو مرحله شهرستانی و استانی در سطوح یک و 2 حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی حضور مشاوران و اساتید اخلاق، برگزاری مسابقات پرورشی ویژه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه استان در رشته‌های انفرادی و گروهی، برگزاری برنامه کوهنوردی و پیاده‌روی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه استان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در دهه فجر امسال ذکر کرد.

وی برگزاری جلسات بصیرتی با فجرآفرینان و بیان خاطرات آنها، اعزام اساتید و مبلغان به روستاها در قالب اردوهای جهادی تبلیغی کوتاه‌مدت، برگزاری نشست‌های علمی در بخش پژوهش، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر بیان کرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در طول دهه فجر کرسی‌های آزاداندیشی در سطح مدارس علمیه استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین مسابقه کتاب‌خوانی، برنامه‌های نمایشگاهی  و اعزام مشاورین مذهبی به مدارس از دیگر برنامه‌های این دهه است./101/880/ب1

ارسال نظرات