۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۷۴۷۶۷
امام جمعه سردشت دزفول:

پایان بخش بحران سوریه مقاومت است نه اجلاس آستانه

امام جمعه سردشت دزفول با اشتباه دانستن حضور آمریکا و ترکیه در اجلاس آستانه، گفت: بحران سوریه از طریق مقاومت و ایستادگی پایان می یابد و اصرار بر حضور آمریکا در اجلاس آستانه برای رسیدن به منافع مادی زودگذر است.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشتباه دانستن حضور آمریکا در اجلاس آستانه ابراز داشت: مخالفت ایران با حضور آمریکا در این اجلاس حقی طبیعی و درست است؛ چرا که آمریکای جنایتکار رأس همه فتنه های جهانی، حامی تروریست ها و هدفش نابودی سوریه و نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه سردشت دزفول به سابقه حمایت ترکیه از تروریست ها، عدم ثبات دیدگاه دولتمردان آن و مضر بودن حضور این کشور در اجلاس آستانه اشاره و اظهار داشت: حضور این کشورها سبب حصول عدم نتیجه از اجلاس و پایان بحران سوریه خواهد بود و اصرار ترکیه بر حضور آمریکا در آستانه برای داشتن همراه و تقویت خواسته های خود است.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول با بیان این که بحران سوریه با برگزاری جلسات و نشست ها پایان نمی یابد، گفت: مقاومت، ایستادگی و میدان نبرد پایان دهنده بحران سوریه است که هم اکنون شکست تروریست ها، آزادسازی مناطق اشغالی و پیروزی های محور مقاومت را شاهد هستیم.

حجت الاسلام نصیری اجلاس آستانه را بی نتیجه برشمرد و افزود: اصرار روسیه بر ضرورت وجود آمریکا در اجلاس آستانه برای رسیدن به مصالح و منافع مادی و اقدامی اشتباه است و اگر روزی این کشور در برابر محور مقاومت ایستادگی کند برای ما تعجب آور نخواهد بود.

وی اصرار بر حضور آمریکا در اجلاس آستانه را بازی جدید روسیه برای نزدیک ساختن ترامپ به خود عنوان کرد و اظهار داشت: ترامپ، روسیه را مزاحم اهداف آمریکا قلمداد خواهد کرد و با توجه به تفکر مادی این دو کشور قطعا راه به جایی نخواهند برد و در اجلاس آستانه نباید اعتمادی به آمریکا، روسیه و ترکیه داشته باشیم./302/9456/ب1

ارسال نظرات