۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۷۵۶۵۷
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد ایلام:

جشنواره فرهنگی روستایی در ایلام برگزار می شود

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: اجرای بازی‌های بومی و محلی، برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های مساجد روستایی و عشایری استان، نمایشگاه صنایع‌دستی، نمایشگاه غذاهای بومی و محلی و تقدیر از اعضای فعال کانون‌های روستایی ازجمله برنامه‌های این جشنواره است.
حجت الاسلام علی چراغی پور

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با رسانه ها در ایلام، اظهار کرد: یکی از شاخص ترین برنامه های ایام االله دهه فجر کانون های مساجد برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری روستایی و عشایری است.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در شهر میمه برگزار می شود، تصریح کرد: تمهیدات لازم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی و هنری روستایی برای برگزاری این جشنواره در استان فراهم شده است.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: اجرای بازی‌های بومی و محلی، برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های مساجد روستایی و عشایری استان، نمایشگاه صنایع‌دستی، نمایشگاه غذاهای بومی و محلی و تقدیر از اعضای فعال کانون‌های روستایی ازجمله برنامه‌های این جشنواره است.

وی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، بازخوانی خاطرات انقلاب اسلامی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری، برگزاری جشن های ویژه ایام‌الله دهه فجر، برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری روستایی و عشایری، تولید و ارسال پیامک با موضوع انقلاب اسلامی، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی، تهیه و ارسال اخبار توسط خبرگزاری شبستان و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با موضوع امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را ازجمله برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد:  برگزاری جشنواره استانی روستایی و عشایری، برگزاری جشن‌های خانه‌های نور استان ایلام، برگزاری همایش بررسی نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری همایش سفیران کوچک نماز در مساجد، برگزاری مسابقات فوتبال با عنوان جام شهدای چوار 65 ، برگزاری مسابقه انقلاب در آیینه قرآن ویژه دهه مبارک فجر و برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی استان از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه است.

حجت الاسلام چراغی پور برگزاری جشن تکلیف، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع زن و انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای خواهران در کانون‌ها، برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امربه‌معروف و نهی از منکر، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری روستایی کانون‌های شهر میمه، افتتاح کانون‌های جدید التاسیس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری عنوان کرد./879/101/ب2

ارسال نظرات