۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۴۷۶۲۱۸
رییس ستاد انتخابات مازندران:

قانون محوری و امانت داری سرلوحه فعالیت های انتخاباتی قرار گیرد

رییس ستاد انتخابات مازندران با تأکید بر اینکه در انتخابات سال آینده ما باید تابع قانون باشیم، گفت: طرفداری از هیچ کسی نداریم و امانت دار آرای مردم هستیم و در این راه باید از ظرفیت های ائمه جمعه و نمایندگان مجلس استفاده کنیم.
رییس ستاد انتخابات مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز در همایش یک روزه بخشداران شهرهای آمل و بابل در بخش دشت سر آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ششم بهمن آمل گفت: حضور یکپارچه مردم در صحنه ها و مردم آمل سبب شهر هزارسنگر شد و این شهر ریشه عمیقی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی افزود: این شهر دارای فرزانگان و نامداران در طول تاریخ است که در دامن خود انسان های پاک را پرورش داد و در دانایی، هنر و فعالیت های بخشی نمونه و الگو هستند و امروز ستارگانی درخشان در تاریخ علم، اندیشه ومعرفت می درخشند که نمونه بارز آن آیت الله حسن زاده و جوادی آملی هستند.

یونسی با اشاره به دلاوری های مردم آمل در بعد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: این شهر با حضور جانانه در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید که در راس آنها شهید منفرد نیاکی هستند تا آخرین قطره خونشان مبارزه کردند و به شهادت رسیدند که هنر انسان های مومن، شجاع و مسلمان آمل بوده که چنین گوهرهایی را پرورش داده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه هرچه به فضای انتخاباتی نزدیک تر می شویم فضای سیاسی کشور شلوغ تر می شود، افزود: متاسفانه درفضای انتخاباتی بعضی ها که عکس امام و رهبری را بالای سرشان دارند بداخلاقی می کنند که در حقیقت نه به دولت بلکه به نظام و دستاوردهای خون شهدا ظلم می کنند و بر خلاف فرامین آنها عمل دارند.

 یونسی با بیان اینکه بخشداران باید در مرز اعتدال حرکت کنند، گفت: امنیت امروز جامعه ستودنی است و شما عزیزان که مدیران شورای تامین بخش ها هستید در گسترش امنیت تلاش کرده و در تکریم به مردم که بعنوان نماینده عالی دولت هستید در عمل تلاش های شایسته ای داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه توجه به آسیب های اجتماعی در اولویت کاری باشد، اظهارداشت: در این حوزه بخشداران پای کار بیایند و مناطق آلوده و آسیب پذیر را در اولویت خود قرار دهند.

رییس ستاد انتخابات مازندران با تاکید بر اینکه در انتخابات سال آینده ما باید تابع قانون باشیم، گفت: طرفداری از هیچ کسی نداریم و امانت دار آرای مردم هستیم و در این راه باید از ظرفیت های ائمه جمعه و نمایندگان مجلس استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه در انتصاب مدیران با فرمانداران هماهنگی لازم صورت گیرد، ادامه داد: از تمام ظرفیت ها استفاده کرده و صادقانه با مردم برخورد کنید  و حقایق رابه مردم بگویید که مردم حامی شما هستند و به این عزیزان امیدوار باشید.

یونسی با اشاره به اینکه پیروزی در برجام اقتصاد کشور را به سمت شکوفایی می برد، افزود: برجام دستاورد خوبی برای دولت بوده و خرید نفت، به رسمیت شناختن انرژی هسته ای، برگشت پول های بلوکه شده، نقش سیاسی دولت در جهان و خارومیانه، کاهش نرخ تورم، نظام سلامت و دیگر امور از جمله افتخارات برجام است.

وی با تأکید بر اینکه ضرورت دارد امیدواربودن مردم به آینده را افرایش دهیم، گفت: از فرصت های دهه فجر برای بیان اقدامات دولت تدبیر و امید استفاده شود که دولت در تبلیغات عملکرد خود مظلوم واقع شد و اسیر بمباران تبلیغاتی کسانی قرار می گیرد که غیرت ایرانی ندارند.

یونسی ادامه داد: کارهای شاخص را به مردم اطلاع رسانی کنید و اجازه ندهید کارهایی که دولت انجام داده است به نام دیگری تمام شود.

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه حماسه ششم بهمن آمل نماد دفاع مردم در حماسه سازی، مقاومت و ایثار بوده است، گفت: حرکت مردم آمل در مقابله با گروهک های الحادی کونیست ها سرمشقی برای همه مردم ایران بود که می توان با وحدت و تحت رهبری حکیمانه امام عزیزمان سبب پیروزی شد که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش به نیکی نام آمل را بیان کردند.

 معاون استاندار مازندران با تأکيد بر اينکه حماسه ششم بهمن 60 عمق همبستگی ملی مردم اين شهرستان است، افزود: مردم آمل با اين حماسه اسلامی و تقديم 41 شهيد صحنه هايی را خلق کردند که خداوند پيروزی را پاداش اين جانفشانی ها قرار داده است.

وی افزود: زمانی که دشمن با خيال خام خود فکر می کرد می تواند با توطئه ای در آمل به اهدافش برسد مردم اين شهرستان با حضور در صحنه و تبديل شهر به هزارسنگر موفقيت و نصرت را از آن خود کردند و خدعه استکبار جهانی را برای بی ‌ثباتی نظام جمهوری اسلامی نقش بر آب کردند.

منفرد با اشاره به اینکه حل مشکل زباله در مازندران لا ینحل باقی مانده است، ادامه داد: اگر هرمدیری در بالاترین رده کاری بتواند در استان، شهرستان و بخش معضل زباله را حل کند بزرگترین کار را در چهار دهه انجام داده است.

منفرد با تاکید بر اینکه امروز زباله را به عنوان طلای کثیف می دانند، اظهارداشت: زباله را می توان بازیافت و بعنوان سوخت نیروگاه کوچک راه اندازی کرد.

جعفر قمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه شما بخشداران نوک پیکان دستگاه اجرایی در بخش هستید، گفت: دولت تدبیر و امید براساس شعار عزت ملی و هویت ملی گامهای خوبی برداشته و بخشی از بار دولت بر دوش بخشداران است.

 وی ادامه داد: با وجود اقدامات خوب صورت گرفته در تمام بخش ها روستاییان مطالبات به حقی دارند که ضرورت دارد با استفاده از ظرفیت ها جوابگوی مردم باشیم.

مدیر کل سیاسی استانداری مازندران همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو در سال آینده گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بعنوان یک پارلمان است که باید بهترین ها، متخصصین و شایستگان وارد این عرصه شوند./1314/202/ب2

ارسال نظرات