۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۷۶۷۱۹
به مناسبت دهه فجر صورت می گیرد؛

اعزام بیش از 300 مبلغ به بقاع متبرکه استان لرستان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در امامزادگان استان خبر داد و گفت: در این راستا از 300 مبلغ غیربومی دعوت شده است که همراه مبلغان بومی در بقاع متبرکه لرستان فعالیت داشته باشند.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

محمدجواد عباس‌زاده در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: «جشن انقلاب» در بقاع متبرکه استان لرستان برگزار می شود.

وی عنوان داشت: به مناسبت برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در امامزاده‌های شاخص استان 300 مبلغ غیربومی در کنار مبلغان بومی در بقاع متبرکه، مناطق روستایی و محروم استان فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در ایام الله دهه فجر, خاطرنشان کرد:  این محافل با حضور قاریان برجسته استانی برگزار می شود.

وی با بیان اهمیت وقف و تبیین این فرهنگ در جامعه، عنوان داشت: ترویج فرهنگ وقف لازمه برطرف سازی مشکلات جامعه بوده و در اولویت برنامه های تبلیغی اوقاف قرار دارد.

حجت الاسلام عباس زاده گفت: در راستای نهادینه سازی فرهنگ وقف و برطرف سازی نیازهای جامعه، از اولویتهای تبلیغی مبلغان اعزامی توجه به این مهم است.

وی بیان آثار و برکات فرهنگ وقف در جهت برطرف سازی نیازهای جامعه را از جمله راهکارهای مؤثر در افزایش نیت واقفان عنوان کرد و گفت: مبلغان با توجه به نیازهای جامعه باید تلاش کنند نیت واقف را به سمت این نیازها همچون مسائل فرهنگی و قرآنی هدایت کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان آذین بندی، برپایی خیمه های معرفت، غبارروبی قبور شهدا، شرکت در راهپیمایی22 بهمن و ویژه برنامه های ایام فاطمیه در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های پیش رو عنوان کرد.

وی تبیین اهداف و آرمانهای انقلاب بین نسل جوان و انتقال پیام انقلاب در سایه بازگو کردن دستاوردهای آن از دیگر وظایف مبلغان اعزامی به بقاع متبرکه لرستان و به مناسبت دهه فجر عنوان کرد./9459/302/ب2

ارسال نظرات