۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۴۷۶۸۱۸
استاد حوزه و دانشگاه:

جهاد کبیر راهکار تداوم اندیشه انقلاب است

حجت الاسلام علیجانی گفت: شاخص‌ترین راهکار ادامه پیشرفت کشور در عرصه های مختلف تداوم جهاد کبیر است، امروز کشور نیازمند انسجام و اتحاد جهادگونه در تمام ابعاد است.
جهاد کبیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام رسول علیجانی، استاد حوزه و دانشگاه عصر امروز در نشست بصیرتی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره جهاد اکبر، گفت: جهاد اکبر بنا به بیانات رهبری ایستادگی در برابر کفر در همه عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اکنون کشور ما وارد مرحله مهمی از تاریخ شده است، تصریح کرد: شاخص‌ترین راهکار ادامه پیشرفت کشور در عرصه های مختلف تداوم جهاد اکبر است، امروز کشور نیازمند انسجام و اتحاد جهادگونه در تمام ابعاد است.

حجت الاسلام علیجانی جهاد کبیر را جهادی دانست که به برکت آن تمام انبیاء الهی به پیروزی رسیدند، ابراز داشت: این جهاد کبیر مختص کشور ما نیست، طبق آیات قرآن کریم بر تمام رهبران کشورهای اسلامی جهاد کبیر در برابر کفار و مشرکان واجب است.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه محور پیشرفت و توسعه کشور در تمام عرصه ها و حافظ انقلاب از دست درازی دشمنان است، گفت: به برکت وجود نعمت ولایت فقیه و حمایت و پشتیبانی مردم از اهداف انقلاب ایران اسلامی مسیر شایسته ای را تا به امروز طی کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز با بیان اینکه باید کاری کرد که انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت خود با سرعت و شتاب حرکت کند، اذعان داشت: هرکس که خواسته و ناخواسته در مسیر انقلاب سنگ اندازی می‌کند خائن به انقلاب اسلامی و کشور است.

وی با تأکید بر جدیت در مسیر انقلاب و ارزشهای انقلابی، تصریح کرد: امروز باید همه با تمام توان خود در مسیر اعتلای اسلام و صیانت از ارزشهای انقلاب قدم بردارند و اجازه ندهند که دشمن با انواع تهدیدات ارزشهای امام راحل و شهدا را زیر سؤال ببرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را به کار می برد تا مانع حرکت این انقلاب و نظام اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه شود، خاطرنشان کرد: این انقلاب انقلاب مستضعفان است و همه باید در این مسیر تلاش کنند./854/202/ب2

ارسال نظرات