۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۴۷۶۸۴۰
از سوی اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعلام شد؛

فراخوان جذب، گزینش و ارتقای رتبه تبلیغی مبلغان حوزه علمیه خراسان

اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با هدف بهسازی شبکه تبلیغی خود در نظر دارد برای سال 1396 مبلغان رتبه های یک تا چهار و بشیران جوان را با اولویت های تخصصی ارتقاء و پذیرش کند.
پوستر فراخوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با هدف بهسازی شبکه تبلیغی خود در نظر دارد برای سال 1396 مبلغان رتبه های یک تا چهار و بشیران جوان را با اولویت های تخصصی ارتقاء و پذیرش کند.

بر اساس این گزارش، تبلیغ تخصصی در حوزه معارف رضوی، مباحث خانواده، مبانی ولایت فقیه، اخلاق و سبک زندگی، شیعه شناسی و نقد فرق انحرافی، نقد وهابیت، بهائیت و تصوّف، توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن کریم، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، نقد عرفان های نوظهور و پاسخگویی به سؤالات دینی، اولویت های تخصصی این فراخوان است.

همچنین اولویت در اعزام های تخصصی، صدور گواهی تبلیغی برای فعالیت در نهادهای فرهنگی، استانی و کشوری، صدور مجوز برای ایجاد گروه تبلیغی و برخورداری از تسهیلات حمایتی و تشویقی مبلغان، برخی از امتیازات شرکت در این فراخوان اعلام شده است.

گفتنی است، آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب، گزینش و ارتقای رتبه تبلیغی، نهم اسفندماه سال جاری خواهد بود.

طلاب و فرهیختگان  علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های 32233806، 32233350 داخلی 8673، 8689 یا 8674 تماس و یا به آدرس چهارراه خسروی- دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی- اداره کل فرهنگی تبلیغی مراجعه نمایند./859/303/ب2

 

ارسال نظرات