۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۷۷۱۲۸

برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 50 نقطه خراسان جنوبی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری بیش از دو هزار برنامه مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و فرهنگی در استان خبر داد و گفت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 50 نقطه از خراسان جنوبی برگزار می‌‌شود.
ابراهیم زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: دهه فجر پدیده‌ای منحصر به فرد است که در انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم، پدیده‌ای که همه ساله رویش دارد و جوان می‌شود برخلاف انقلاب‌ها و نظام‌هایی که همه ساله رو به افول می‌روند و به شکست منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثروت بزرگی می‌باشد که در اختیار ما قرار گرفته شده است، گفت: باید در انقلاب اسلامی از اندیشه‌های امام(ره) و مردم حفظ کنیم و در خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها کوشا باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: دهه فجر فرصتی برای یادآوری خاطرات انقلاب و جانفشانی‌های شهدا، تبیین اندیشه‌های بزرگ امام، تقویت وحدت ملی و رزمایش اقتدار ملت ایران در مقابل زورگویان است.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: طی 2 ماه گذشته حدود 11 ستاد شهرستانی، 25 ستاد در بخش‌ها و 65 ستاد در روستاهای بزرگ استان تشکیل شده است.

وی از برگزاری 2 هزار و 174 برنامه مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی در ایام دهه فجر در استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین در این ایام 782 پروژه با اعتباری بالغ بر 341 میلیارد و 815 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حدود 150 عدد پارچه نوشته، 750 عدد بنر تبلیغاتی، 30 هزار عدد پوستر در 8 طرح و 10 هزار عدد تراکت در 5 طرح تهیه و در بین مردم و ادارات ‌استان توزیع شده است.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه مراسم سالروز ورود امام(ره) به میهن در روز 12 بهمن‌ماه در بیش از 30 نقطه از استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم در مرکز استان از ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی(ره) آغاز می‌شود که سخنران این مراسم در بیرجند حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی است.

وی به برگزار مراسم 12 بهمن در دیگر شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: مراسم 12 بهمن در شهرستان‌ خوسف ساعت 8:45 صبح در دبیرستان هدف، شهرستان نهبندان ساعت 9:30 صبح در میدان امام خمینی(ره)، شهرستان بشرویه ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی(ره)، شهرستان درمیان ساعت 9 صبح در سالن ورزشی شهید باهنر، شهرستان سربیشه ساعت 9:15 صبح در میدان امام خمینی(ره)، شهرستان سرایان ساعت 8:30 صبح در آموزشگاه کمالی، شهرستان زیرکوه ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی(ره)، شهرستان قاین ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی(ره)، شهرستان طبس ساعت 9:15 صبح در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) و شهرستان فردوس ساعت 9 صبح در میدان 15 خرداد برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 50 نقطه از خراسان جنوبی برگزار می‌شود، افزود: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان میدان امام خمینی(ره)، خیابان حکیم‌نزاری، میدان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس خواهد بود، سخنران این مراسم در بیرجند حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری است.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده عنوان کرد: برگزاری جشن و جنگ‌های شادی در استان، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات خاطره‌نویسی و عکاسی، جلسات روشنگری در مساجد و مدارس، مراسم مهمانی لاله‌ها در 14 بهمن در گلزار شهدای سراسر استان و دیدار مسؤولان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از جمله برنامه‌های دهه فجر است./202/880/ب1

ارسال نظرات