۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۷۷۱۵۳
همزمان با دهه فجر صورت می گیرد؛

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در 20 بقعه متبرکه استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در بقاع متبرکه شاخص استان، گفت: به ‌مناسبت ایام ‌الله دهه فجر، مراسم جشن پیروزی انقلاب در ۲۰ بقعه متبرکه استان برگزار می‌ شود.
حجت الاسلام مرتضی عزیزی

حجت الاسلام مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، به دستاوردهای انقلاب به ویژه در دهه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اگر دستاوردهای انقلاب را بررسی کنیم به پیشرفتهای کشور به برکت انقلاب پی خواهیم برد.

وی دستاوردهای کشور در زمینه علمی، پزشکی، فناوری هسته‌ای، قدرت دفاعی و نظامی را مورد بررسی قرار داد و افزود: در این عرصه‌ها دستاوردهای چشمگیری به برکت انقلاب و مجاهدت ملت بزرگ ایران به دست آمده است که به هیچ وجه قابل مقایسه با پیش از انقلاب و نیست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر غنیمت دانستن دهه فجر انقلاب و جشنهای مردمیِ پیروزی انقلاب اسلامی برای ترویج و تحکیم آموزه‌های انقلابی و ارزشهای دینی، تصریح کرد: این دهه یک فرصت مغتنم است که اهداف انقلابی تحکیم یابد و هم دستاوردهای نظام بیان شود.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در بقاع متبرکه شاخص استان تصریح کرد: به ‌مناسبت ایام ‌الله دهه فجر، مراسم جشن پیروزی انقلاب در ۲۰ بقعه متبرکه استان برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام عزیزی همچنین با اشاره به برگزاری اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی افزود: در این دهه اختتامیه مسابقات قرآنی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل می ‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی و برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان از دیگر برنامه‌های اوقاف و امورخیریه استان در دهه فجر است.

این مقام مسؤول با اشاره به تعداد وقف‌های ثبت شده در استان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ وقف در سامانه اوقاف و امور خیریه استان ثبت شده که آخرین وقف ثبت شده یک قطعه زمین در شهرستان فارسان بوده که ۴ روز گذشته در سامنه به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه از موقوفات منفعتی درآمد کسب می ‌شود، گفت: از مجموع ۳۰۴ موقوفه منفعتی تنها چند وقف غیرتصرفی هستند و از بقیه آن‌ها درآمد حاصل می‌شود که بیشتر موقوفات منفعتی با نیات مذهبی، دینی و اجتماعی هستند./302/9457/ب1

ارسال نظرات