۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۷۷۴۱۵
امام جمعه ارومیه:

هيچ بيگانه اي حق مداخله در امور ایران اسلامی را ندارد

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تأکید بر اینکه هيچ بيگانه اي حق مداخله در امور ايران اسلامی را ندارد، گفت: سرنوشت اين ملت به دست خود امت رقم خورده است و پيروزي نهايي با اين انقلاب ارزشمند است.
قریشی قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قريشي، نماينده ولي فقيه آذربایجان غربی در آيين نواختن گلبانگ انقلاب در مدرسه دخترانه قائم(عج) با گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و  اغاز دهه فجر، اظهار داشت: مردم ایران يكدل و يكصدا با رهبري و انديشه هاي رهبر كبير انقلاب در برابر رژيم طاغوت که ستم و وابستگي را بر ايران تحميل كرده بود، به پا خواستند و شهداي زيادي براي به بار نشستن اين انقلاب از جان گذشتند.

وی افزود: با گذشت ٣٨ از انقلاب ملت ايران هچمنان پاي ارزش هاي انقلاب، امام خميني(ره) و شهدا هستند.

امام جمعه ارومیه دانش آموزان را آينده سازان و بيمه كننده راه مقدس انقلاب اسلامی خواند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تأکید بر اینکه هيچ بيگانه اي حق مداخله در امور اين كشور را ندارد، خاطرنشان کرد: سرنوشت اين ملت به دست خود امت رقم خورده است و پيروزي نهايي با اين انقلاب ارزشمند است.

سيد مصطفوي، مدير كل آموزش و پرورش آذربايجان غربي نیز در آيين نواختن گلبانگ انقلاب، گفت: اكنون با نسلي آگاه طرف هستيم كه مأموريت ما را براي تربيت آن ها سخت و سخت تر كرده است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان بدانند و پژوهش كنند كه براساس اتفاقات انقلاب و بعد از آن با مديريت و يمن وجود رهبري و امام مشكلي براي انقلابمان رخ نداد.

سید مصطفوی با تأکید بر لزوم راستگويي و امانتداري در انجام كارها، افزود: نه بيگانه پرستيم و نه بيگانه دوست بلكه عاشق انقلاب و رهبري هستيم.

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش تلاش مي كنيم محيطي امن و با آرامش را براي دانش آموزان فراهم آوريم.

وی با بیان اینکه در 5 هزار آموزشگاه اجرای ویژه برنامه های دهه فجر برنامه ریزی شده است، گفت: ١٣ پروژه که عمدتا در مناطق محروم است، کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: در روز راهپيمايي ٢٢ بهمن اجرای سرود ١٣٥٧ نفره دانش آموزي را خواهيم داشت.

آیین نواختن زنگ انقلاب همزمان با  سالروز ورود امام خمینی(ره) در مدرسه دخترانه قائم برگزار شد./936/202/ب2

ارسال نظرات