۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۴۷۷۶۳۵

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مسؤولان را به رفع مشکلات مردم دعوت کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به مردم تبریک گفت و خواستار تلاش مسؤولان برای رفع مشکلات مردم و نارسایی های استان شد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای، سی و نهمین بهار انقلاب را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

امت غیور و شهید پرور استان آذربایجان غربی

سی و نهمین بهار انقلاب و استقرار نظام سیاسی اسلام در جغرافیای پهناور ایران اسلامی از راه رسیده و کوچه ها و خیابان ها بوی رشادت به خود گرفته اند. مردم ایران نشان داده اند هرجا که کار به سختی برخورد مقاومتر از آهن می شوند و با اتحاد و یکدلی کاری می کنند کارستان.

بی شک پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سال 1357 مسیر حرکت سیاسی دنیا را تغییر داد و از دوقطبی شرق و غرب، به قدرت استکباری و ضد استکباری تبدیل شد. البته در ابتدای پیروزی انقلاب باور این امر بر رهبران غرب و برخی حکام منطقه سخت بود لیکن با گذشت زمان مشخص شد قدرت جدیدی یدر معادلات سیاسی دنیا ظهور کرده و آن قدرت اسلامی به رهبری ایران است.

ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای اندیشیدن درباره اتحاد و یکپارچگی است. دهه فجر نمایش عظمت ملتی است که تاریخ را به تسلیم واداشته اند و به همه دنیا فهماندند که می توان با اتکای به الله بدون در نظر گرفتن قدرت های شیطانی و استکباری پیروز شد و می توان بدون یاری خناسان عالم راه پیشرفت و سعادت را طی نمود.

اینجانب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر خدمت شما مردم استان، مسؤولان استان را به تلاش جهت رفع مشکلات مردم و نارسایی های استان دعوت می نمایم و امیدوارم همچون 38 سال گذشته در پای درخت تناور انقلاب بمانید و مطیعانه اوامر رهبر فرزانه انقلاب را فراگیرید تا سعادت دنیا و آخرت نصیبتان گردد./204/936/ب1

ارسال نظرات