۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۷۸۴۵۸
امام جمعه گتوند:

خودباوری مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

امام جمعه گتوند با بیان موفقیت های سیاسی و بین المللی کشورمان، گفت: خودباوری، اعتماد به وعده های الهی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اصل انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی برشمرد و گفت: دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومتی براساس ارزش های اسلامی است و دشمنی های استکبار نشان از حرکت صحیح نظام اسلامی در مسیر انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف آرمانی از جمله تشکیل حکومت اسلامی است.

امام جمعه گتوند گفت: تشکیل حکومت دینی مبتنی بر آراء و همراهی مردمی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و خار چشم صهیونیسم و آمریکا بودن دلیلی دیگر در موفقیت انقلاب اسلامی محسوب می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند به تلاش های دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم ها و کارشکنی از سوی برخی مغرضان داخلی جهت ناکار آمدی نظام اسلامی است و در این باره باید نظام مبتنی بر آرمان های ارزشی و اسلامی معرفی شود.

حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به اینکه موفقیت های سیاسی کشورمان در عرصه بین المللی، ارزش های اسلامی و مقاومت ثمره انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: خودباوری، اعتماد به وعده های الهی، عزت و استقلال بین المللی، ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است در حالی که پیش از آن در حداقل ها وابسته به شرق و غرب بودیم.

وی دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، شناخت ها و توسعه های علمی را دستاوردهای مبتنی بر خودباوری انقلاب اسلامی دانست و افزود: مهمترین عامل تداوم و شکوفایی انقلاب اسلامی رهبری و ارتباط رهبری با مردم است./303/9456/ب1

ارسال نظرات