۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۱۷۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هدف نیروهای مسلح ایران رضای خدا و منافع مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هدف نیروهای مسلح ایران تنها رضای خدا و منافع مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل پایگاه هوایی نیروی مسلح ارتش در خراسان جنوبی اظهار داشت: در 19 بهمن 57 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار بزرگی را در تاریخ ثبت کردند.

وی گفت: دیکتاتورها در قبل از انقلاب اسلامی از دنیای شرق و غرب حمایت‌های بسیاری می‌کردند و این شرق و غرب مانند دو بال به دنبال نابودی و محو انقلاب اسلامی بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران خار چشم بدخواهان و بیگانگان هستند، افزود: قرآن کریم کتابی هدایت‌گر است و نمونه‌هایی که از تاریخ در قرآن بیان شده به عنوان درس برای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در صورت تشخیص مسیر حق، تهدید دیگر معنایی برای انسان ندارد، تصریح کرد: اگر ایمان ما نسبت به خدا قوی باشد نباید تهدیدها و تمجیدها برای انسان معنایی داشته باشد.

وی ادامه داد: آمریکا و استکبار در تلاش هستند تا پیچ و مهره‌های فکر، اندیشه، استقلال و آزادی انقلاب اسلامی را باز کند اما با وجود قدرت ایران در منطقه آن‌ها ناتوان هستند و نمی‌توانند اقدامی را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آمریکا در آن زمان‌ها تمام قدرت‌ها را در اختیار داشتند اما همچنان قانع نبودند، آنچه که در مجلس ملی آن زمان و تحت اشراف تشکیلات طاغوت به عنوان قانون کاپیتولاسیون به تصویب رساندند برای تحقیر کردن ملت‌ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آنچه که در جهان رایج است این می‌باشد که نیروهای مسلح پاسدار و پاسبان شکم و شهوت یک عده‌ای از افراد خاص هستند، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اینگونه نیستند زیرا هدف آن‌ها تنها رضای خدا و منافع مردم است.

وی افزود: با جهاد می‌توان انواع موانعی که وجود دارد را برطرف کرد، نیروهای مسلح در ایران فرزندان مردم هستند و مردم همواره با نیروهای مسلح بوده‌اند./202/880/ب1

ارسال نظرات