۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۷۹۸۳۷
مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر:

دشمنان از تحقق اسلام در جهان واهمه دارند

ریحانی گفت: جریان حقی نظیر جمهوری اسلامی که ادعای حاکم قرار دادن قرآن را داشته و با توجه به فرمایش خداوند در قرآن، اسلام همان دینی است که بر کل دنیا غلبه خواهد کرد، واضح است هراس و موضع گیری استکبار جهانی برانگیخته شود.
انقلاب

فاطمه ریحانی مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در باب مهمترین شاخصه های پیشرفت کشور درسایه انقلاب با گذشت 4 دهه از آن، گفت: نخستین شاخصه مهم، وجود رهبر معظم انقلاب در مقام ولایت فقیه بوده است.

وی افزود: دومین شاخصه، پیروی از این مقام و عدول نکردن از مسیر ایشان است. بارها جریانات مختلف به دنبال از بین بردن اساس انقلاب اسلامی بوده اند ولی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اجرای آن از سوی پیروان واقعی این خط، موجبات پایداری و استحکام هر چه بیشتر پایه های انقلاب را فراهم آورده است.

ریحانی در ادامه ابراز داشت: ما باید در راه تحقق آرمان های امام راحل و شهدا، بسیاری از مسائل را بپذیریم. بدانیم که پذیرش مسیر حق، قطعا تبعاتی دارد و همواره جریان های مخالفی هستند که درصدد خارج کردن حق از مسیر واقعی هستند. از این رو ثبات قدم، جزء لاینفک فرد، گروه و جریانی است که در این مسیر حرکت می کند.

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) بیان داشت: زمانی که در این مسیر، با اعتقاد و ایمانی راسخ قدم برداریم، قطعا پتانسیل خوبی برای مبارزه با جریانات مخالف خواهیم داشت که سبب دلگرمی بیشتر می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر انقلاب ما از مرجعیت شیعه و ولایت فقیه استفاده نمی کرد، به چه سرنوشتی دچار می شد، گفت: همان طور که شاهد بودیم انقلاب هایی نظیر انقلاب مصر به دلیل عدم وجود رهبری و یک نیروی متمرکز، آگاه، عاقل، متکی به وحیِ مقیّد و دلسوز از هدف اصلی خود منحرف و با تمام تلاش ها، سرانجام خوبی نداشت.

ریحانی در تحلیل دشمنی های مکرر جهان استکبار و عوامل آنها در منطقه با انقلاب اسلامی، گفت: در اینجا بحث غلبه حق مطرح است. بیگانگان از تحقق اسلام و جریان حق در سراسر جهان واهمه دارند و این ترس، مختص حال حاضر نیست. در تاریخ اسلام جریان های حق زیادی بودند که در مقابل آنها منفعت طلبانی قرار داشتند که با تحقق یافتن اسلام ناب محمدی، قدرت و منافع اقتصادی خود را در خطر می دیدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جریان حقی نظیر جمهوری اسلامی که ادعای حاکم قرار دادن قرآن را داشته و با توجه به فرمایش خداوند در قرآن، اسلام همان دینی است که بر کل دنیا غلبه خواهد کرد، واضح است که هراس و موضع گیری استکبار جهانی برانگیخته شود./302/966/ب1

ارسال نظرات