۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۸۰۱۵۹
استاد برجسته حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

جایگاه ویژه بانوان در پیروزی و تحقق انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده گفت: برخی از زنان در مسائل مدیریتی انصافا مهارت های خاص و بالقوه ای دارند و همچنین در زمان بعد از انقلاب در صحنه های جنگ، بسیج، امر به معروف و نهی از منکر نقش به سزایی داشتند که به راستی جای تقدیر و تشکر را دارد.
22 بهمن

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حائری زاده استاد برجسته حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن عرض تبریک به مناسب یوم الله 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رابطه با مهمترین وظیفه حوزه های علمیه در بسط و گسترش نیروهای انقلابی، گفت: حوزه های علمیه باید همسو با رهبر معظم انقلاب روحیه انقلابی گری حوزه ها را حفظ کنند.

وی در ادامه ابراز داشت: حوزه ها باید مراقب نفوذ دشمن باشند و افزون بر بخش های فقه و اصول، در حوزه خانواده، اعتقادی، پاسخ به شبهات و از این دست مباحث جنگ نرم و در فضاهای مجازی خود را مسلط کنند.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه اظهار داشت: طلاب و اساتید حوزه ها باید در بحث تربیت روحانیان حاذق در رسانه فعال باشند و وحدت رویه ای را در بسط و گسترش نیروهای انقلاب با نکات ذکر شده در سراسر کشور جهت قوت و قدرت بیشتر انقلاب اسلامی اجرا کنند.

وی در رابطه با نقش زنان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ابراز داشت: قبل از انقلاب و در آستانه پیروزی انقلاب در سال 57 زنان لازم و ضروری دیدند که در صحنه های تظاهرات با حجاب کامل دوشادوش مردان حاضر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده در ادامه گفت: همان طور که امروزه شاهد هستیم زنان در بخش های خانواده، فناوری، تکنولوژی، رشته های تخصصی، پزشکی و مدیریت در مقطع تحصیلات عالیه نقش بسیار مهمی را ایفا کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برخی از زنان در مسائل مدیریتی مهارت های خاص و بالقوه ای دارند و همچنین در مواقع بعد از انقلاب در صحنه های جنگ، بسیج، امر به معروف و نهی از منکر نقش به سزایی داشتند که به راستی جای تقدیر و تشکر را دارد./966/303/ب1

ارسال نظرات