۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۴۸۲۵۸۰
رییس سازمان اوقاف عنوان کرد؛

شرکت 400 هزار نفر در پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امسال 400 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کردند که نشان‌دهنده فرهنگ‌سازی قرآن در سطح کشور است.
علی محمدی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی با اشاره به برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم عنوان کرد: مهمترین تأثیر اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم، فرهنگ‌سازی قرآنی در سطح جامعه است.

وی افزود: بر این اساس حفظ کلام وحی در بین کودکان و نوجوانان و زنان و مردان نهادینه و به فرهنگی عمومی تبدیل می‌شود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه آثار این طرح در همه استان‌ها دیده می‌شود گفت: امسال آزمون نهایی پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 360 شهرستان و در 580 مرکز برگزار شد که نشان‌دهنده استقبال گسترده مردمی از این طرح است به گونه‌ای که 400 هزار نفر در آن شرکت کردند.

وی ادامه داد: این طرح در سال‌های نخست اجرا، با این حجم از استقبال روبرو نبود اما با فرهنگ‌سازی صورت گرفته، شاهد حضور چند صد هزار نفری برای شرکت در طرح تربیت حافظان قرآن کریم هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: اینگونه موفقیت‌ها به برکت انقلاب اسلامی، رهنمودهای امام خمینی(ره)، خون شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب حاصل شده‌اند./872/د102/ی

ارسال نظرات