۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۸۳۸۹۴
امام جمعه بستان آباد:

سیره حضرت زهرا بهترین الگو برای تربیت اسلامی فرزندان است

حجت الاسلام رضوی گفت: سیره حضرت فاطمه(س) بهترین نمونه و الگو برای تربیت اسلامی فرزندان است.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام سید رضا رضوی، امام جمعه بستان آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بر شمردن فواید تربیت اسلامی و دینی فرزندان، اظهار داشت: تربیت اصولی و اسلامی فرزندان می تواند جامعه را از بروز بسیاری از ناهنجاری ها و ناملایمات رفتاری رهایی دهد.

وی به نقش آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: ارتباط همسو بین خانواده و مسؤولان آموزش و پرورش و آسیب شناسی از رفتارهای فرزندان از برخی مشکلات اخلاقی و تربیتی پیشگیری می کند و سبب می شود تا نسل جوان ما با مشکلات اخلاقی مواجه نشوند.

امام جمعه بستان آباد با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه (س) ایشان را نمونه و الگوی بارزی برای ولایتمداری در جامعه اسلامی دانست و افزود: با داشتن چنین الگوهایی جای تأسف است که جوانان ما به دنبال برخی از الگوهای غربی باشند.

وی به نقش تربیتی حضرت فاطمه(س) نیز اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه(س) با تربیت بهترین فرزندان، بهترین نمونه برای تربیت اسلامی فرزندان برای مادران جامعه ما هستند.

حجت الاسلام رضوی حضرت فاطمه زهرا(س) را شهیده راه ولایت دانست و افزود: این بانوی بزرگوار در طول زندگانی پربرکت خود همیشه یار و یاور پدر بزرگوار و همسر گرامی خود حضرت علی(ع) بودند.

وی ادامه داد: تربیت شایسته انسانها مهم‌ترین وظیفه مربیان و فعالان امور فرهنگی و تربیتی جامعه است که زندگانی ائمه اطهار(ع) بهترین الگوی تربیتی برای آنها است.

حجت الاسلام رضوی تصریح کرد: برخلاف تبلیغات مسموم دشمنان بر علیه دیانت، اسلام و انقلاب برای جدایی نسل جوان از ارزشهای والا، خوشبختانه هر روز شاهد اعتلای فرهنگ قرآنی و شناخته شدن جایگاه عترت پیامبر در جامعه هستیم./854/303/ب2

ارسال نظرات