۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۸۴۵۹۴
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تربیت نسلی انقلابی است

مدیر حوزه های علمیه لرستان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: ترویج این مهم در تربیت نسلی انقلابی و مصون سازی آنها در برابر هجمه های فرهنگی مؤثر است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، بعد ازظهر امروز، در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تربیت نسلی انقلابی و مصون سازی این قشر در برابر آسیبهای اجتماعی است، افزود: ترویج این مهم در تعمیق بخشیدن به باور و اعتقادات جوانان مؤثر است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه با بیان اینکه از برنامه های تهذیبی و فرهنگی حوزه تلاش در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: در این راستا طلاب در عرصه تبلیغ در این زمینه فعالیت دارند.

وی با اشاره به نام گذاری حجره مدارس به نام شهدای روحانی عنوان کرد: این اقدام در راستای یاداوری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین طلاب صورت می گیرد.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه بر سر در حجره های مدارس علمیه  نام، خاطره و وصیت نامه شهدای طلبه نصب شده است، افزود: قرائت وصیت نامه شهدا در  برنامه های حوزه و جلسات از دیگر برنامه هایی است که در جهت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه روز شهید در حوزه های علمیه لرستان خبر داد و عنوان کرد: این برنامه همزمان با آخرین پنجشنبه سال برگزار می شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: اعزام و سخنرانی مبلغان طرح هجرت در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه های معنوی و فرهنگی حوزه است./9459/202/ب1

ارسال نظرات