۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۸۴۵۹۵
به همت اتاق تبلیغ خراسان؛

ویژه نامه تبلیغی فاطمیه منتشر شد

ویژه نامه تبلیغی فاطمیه دوم به همت کارگروه تحقیق و پژوهش و تدوین محتوای اتاق تبلیغ خراسان برای مبلغان و اهل خطابه منتشرشد.
مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد پیرامون ویژه نامه دوم اتاق تبلییغ خراسان بیان داشت: این ویژه نامه هم برا فاطمیه دوم توسط کارگروه تحقیق و پژوهش و تدوین محتوای علمی اتاق تبلیغ خراسان تهیه شده که بر روی پایگاه مجازی WWW.otaghfekr.ir  منتشر و در دسترس عموم قرار گرفته است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان در بیان موضوعات کار شده در این ویژه نامه گفت: علم و عصمت حضرت فاطمهٔ زهرا(س)، رابطه میان فاطمه و لیله القدر، وصیت حضرت زهرا بزرگ‌ترین ابزار دفاع از ولایت امام علی است وگزارشى از خانه حضرت زهرا(س) از مطالب کارشده در این ویژه نامه است.

وی افزود: موضوعات فاطمه(س) مخزن اسرار پیامبر صلی الله علیه وآله، وصیّت های فاطمه زهرا علیها السلام، زندگی فاطمه زهرا(س) پس از رحلت پدر واسماء و صفات فاطمه زهرا(س) نیز در این ویژه نامه آمده است.

حجت الاسلام مشیری گفت: در بخشی دیگر عناوین گوشه‏ ای از کرامات حضرت زهرا(س)، امام شناسی حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت فاطمه(س) و رسالتهای اجتماعی، درسهایی از فاطمه(س) برای زنان و جلوه‌های محبت در سیره حضرت فاطمه(س) کار شده است.

وی افزود: دو موضوع دعا در رفتار و گفتار فاطمه(س) و حضرت زهرا(س) و فرزندانش، جلوه ای از اعجاز قرآن در کنار سخنرانیهاى کوتاه‏ به مناسبت دهه فاطمیه‏(س) و جلوه‌هایی از اشعار فاطمه زهرا(س) همه از بخش های متنوع این ویژه نامه است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان بیان داشت: در بخشی ویژه موضوعاتی همچون جایگاه حضرت فاطمه از نگاه عالمان اهل سنت، تهاجم به خانه وحی در منابع اهل سنت، شهادت یادگار نبی(ص) به استناد منابع اهل سنت به صورت علمی کار شده است.

وی در پایان گفت: این ویژه نامه در ادامه فعالیت های سابق در این زمینه تهیه و تدوین شده و در آینده نیز برای مناسبت های مختلف به روز و مستند از منابع معتبر تهیه و تولید می شود و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت./933/303/ب1

ارسال نظرات